24.

582 27 0
                                    

Karşımdaki kapıya bön bön bakarken menejer omzumu destek verircesine sıkmıştı.

Derin nefes aldıktan sonra kapıyı tıklatmıştım. İçerden gel sesi gelmesiyle arkadan gelen ayak sesleriyle arkaya bakınca üyeler ve menejerleri olduğunu görmüştüm. Ceo'yu daha fazla bekletmemek için önüme dönüp nefes verip kapıyı açıp içeri girmiştim. Bang si-hyuk ilk bana sonrada kapıdan giren üyeler menejerlere bakmıştı.

Pd: eun ve menejeri kalsın sadece

Rm oppa tam konuşcakken bang si-hyuk'un sert bakışlarıyla mecburen baş selamı verip çıkmışlardı, sadece ben, menejeri ve ceo vardı odada.

Bilgisayarı açıp bir iki şey yaptıktan sonra bize çevirince açık kalan ağzımı elimle örtmüş hala ekrana bakıyordum. Kaçarken ki videoyu nasıl bu kadar hızlı yükleyebilirler, üstelik izlenmeye bakılınca neredeyse rekor kırmak üzere olduğunu fark etmiştim.


Pd: bir açıklama bekliyorum senden eun

Eun: efendim ben gerçekten çok üzgünüm, maske ve şapka takmayı tamamen unutmuşum ama-

Pd: Ama ne Eun!! Üstelik yanına koruma bile almadan çıkman zaten başlı başına hata! Daha bunun kariyerini nasıl etkileyeceğini bile bilmiyoruz!!

Menejer benim korkmuş halimi fark edince konuşmak için ağzını aralamıştı

Eun.M: efendim haklısınız ama-

Pd: dışarda bekle, eun gelcek birazdan

Tereddüt etsede mecburen çıkmıştı çıkarken kapının ardındaki üyelerin endişeyle içeri bakmaya çalıştığını fark etmiştim


Eun: efendim biliyorum hatalıyım ve vereceğiniz cezayıda hak ediyorum

Başımı öne eğip kurduğum cümlelere cevap vermesini beklemeye başlamıştım. Bir iç çekişten sonra sesini durmuştum.

Pd: hatanı anlaman güzel

Pd: bae içeri gel!!

Koridordaki adam yani sanırım bang si-hyuk'un menejeri içeri gelmişti. kapıyı tam kapatmadığı için kapının ardından BTS üyeleri gözüküyor ve burayı dinlemeye çalıştıkları belliydi.

Önüme dönüp bae'ye bakınca bana baktığını fark etmiştim. Telaşla önüne dönünce bang si-hyuk konuşmaya başlamasıyla ona dönmüştüm.

Pd: bae, dans hocasına söyleyeceğim karografileri eun'a öğretsin. Ceza olarak öğrendiği karografileri 5 saat aralıksız yapıcak

Ben ona şaşkın şaşkın bakarken arkadan ayak sesleri gelmesiyle arkamı dönünce arkamda sırayla dizilmiş olan BTS üyelerini görmüştüm. Yüz ifadelerine bakılırsa ceza konusunda hiçte memnun gibi gibi görünmüyorlar.

....



BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin