Th: sevgili olduğunuzu açıklıcaksınız elbet. Peki bunu abine nasıl açıklamayı planlıyorsun küçük hanım, hm?
Felix birkaç adımda önümde durup gözlerimin içine bakarken elimi kavramıştı.
Felix: eun kendi zorlama anlatmak için. Elbet anlatıcaz sevgili olduğumuzu, sadece biraz zaman versen yeterli. Hemm.. ben daha tam olarak sevgili olduğumuzu düşünmüyorum.
Dediği şeylere aptalca gülümserken son dediği cümleyle kırılmıştım. Üzgün şekilde ona bakarken, Felix 1-2 adım benden uzaklaştıktan sonra iki ellerimide kendi elleri içinde hapsetmişti.
Felix: Min Eun, seninle ilişkimiz arkadaş olarak başlasada senin merhametine, ışıl ışıl bakan o gözlerine, kalbinin güzelliğine tutuldum ben, sen benim nefes kaynağım oldun, sen olmadan 1 saniye nefes bile alamam, benimle sevgili olurmusun güzel kız?
Kırgın bakışlarım gitmişti, kendime engel olamayıp birkaç saniye sonra ellerimizi ayırıp hızlıca sarılmıştım. Elleri direk belimi bulurken başımı boyun girintisine yerleştirmiştim. Kıkırdadığını duyduğumda gülümsemiştim.
Felix: sanırım bu evet demek oluyor
Eun: evet.. evet.. evet
Boğuk çıkan sesimle tekrar tekrar ederken arkadan gelen konuşma sesleri duymuştum.
I.N: biran hiç Sevgili olmicaksınız sandım
Th: sanırım bende buna dahil oldum dimi
Başımı felixin boyun girintisinden kaldırıp kıkırdadığımda cevap vermiştim.
Eun: eh, biraz öyle oldu sanki
Felix dediğime gülüp alnıma öpücük kondurmuştu. Gözlerimi gözlerine kenetlediğimde tae oppa gelip bizi ayırmıştı. Çatık kaşlarla ona bakarken lafa girmişti
Th: öyle bakma küçük hanım, ha ama eğer dersen ki bişey olmaz bizi görsünler buyrun sarılın karışmam
I.N: bu sefer haklı, biri gelirse sizi görür
İkimizde onaylar şekilde başımızı salladıktan sonra felix'e dönmüştüm.
Eun: ben duş alıp gelirim yanınıza
Mutfaktan çıkıcakken tae oppanın felix'i tuttuğunu görmüştüm
Th: sen nereye
Felix: odaya
Th: o kadarda değil, hadi içeri
Felix'in ofladığını gördüğümde gülmemek için ağzımı kapatıp hızlıca mutfaktan çıkıp merdivenleri ikişer ikişer çıkmıştım. odaya girip içerdeki banyoya girip kapıyı kilitlemiş ve kıyafetlerimi çıkarmıştım. Kapının arkasındaki bornozu alıp duşakabin'in üstüne atıp suyun ısınmasını beklemiştim. Su ısınınca içeri girip kapıyı kapatmıştım.
∆
Dolabın önünde giydiğim şeye bakarken yakıştığını anlamıştım
Giydiğim:
Saçımıda balık sırtı şeklinde bir tane örmüş aşağı inmeye başlamıştım. İçeri girince Stray Kids'le selamlaşıp yoongi oppanın yanına otumuştum. Felix'e bakınca bana göz kırptığını görünce gülümsemiştim. Önüme dönünce RM oppanın bize tek kaşı havada bakarken görmüştüm. Yutkunup bakışlarımı aşağı indirmiştim.
Hyunjin: eun biraz geç oldu ama ödülü hak ediyorsun, tebrik ederim
Hyunjin oppanın dediği şeyle başımı kaldırıp gülümsemiştim
Eun: teşekkür ederim oppa, sizde ödülleri hak ederek aldınız ilerde daha çok alacağınıza şüphe yok
Onlarda bana kısaca teşekkür ettikten sonra hoseok oppanın konuşmasıyla ona döndüm.
Jh: dudağına noldu eun?
Eun: alerji oldu sanırım
Başını sallayıp önüne dönünce herkes kendi aralarında konuşmaya başlamıştı. Mesaj sesi gelmesiyle telefonu açıp mesaja bakmıştım
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
عشوائي18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez