28.

550 31 0
                                    

İlk şarkı olan Boy With Luv için herkes yarlerine geçmişti. Herkes yerlerindeyken şarkı çalmaya başladığı sırada armylerden büyük bir çığlık koptu. Derin nefes verip dansa başlamıştık. Aşırı gergindim, buraya gelmeden önce küçük yerlerde de 5-6 kere şarkı söylesem de bu kadar kalabalık değildi. Benim yerim geldiğini anlayıp akışına bırakmaya karar vermiştim. Derin nefes alıp başlamıştım. Çığlıklar eşliğinde kendi partımı söylediğimde yüzümde kocaman bi gülümseme vardı, gözüm beni gülümsemeyle izleyen felix'e kaydığında ilk baş afallasamda sonra bende ona kocaman bi gülümseme bakıp önüme dönmüştüm. Şarkı bittiğinde kulise doğru koşmuştuk.

Hızlıca bazılarımız giyinmeye giderken bazılarının saçları veya makyajları yapılıyordu. Bana verilen odaya geçip verilen kıyafeti giymiştim

Giydiğim:

Yüzümdeki makyajda hafiften tazelenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümdeki makyajda hafiften tazelenmişti. Son dokunuşlar yapılmış ve odada yanlız bırakılmıştım. Çalışanların getirdiği çantama gözüm takıldı, adamın düşürdüğü zarf içindeydi. Çantayı elime alıp zarfı bulunca dıştan bi bakıp sallamıştım. İçinde ağır bişey olduğunu anlayıp açıcakken kapı tıklanmıştı. Gel diye komut verdikten sonra içeri menejer gelmişti.

E.M: hadi eun, 5 dakika sonra çıkıcaksınız

Başımı onaylar şekilde salladığım zaman zarfı tekrar çantaya atıp hızlı adımlarla koridordan geçip kulise giriş yapmıştım. Saate baktığımda son 3 dakika kalmıştı. Sahne arkasına ilerlemiştim. Diğerlerini görünce adımlarımı hızlandırmış ve onların yanına varmıştım. Sessizce 3 dakikanın bitmesini bekledikten sonra aynı sırayla hiç bitmeyen heycanımla sahneye çıkmıştık. Danger için dans pozisyonu almıştık. Dans etmeye başlamıştık, gözlerim armylerde gezinirken gözüm en önde olan adama takılmıştı. Bu bana çarpan adamdı sanırım, pek görmesemde o olduğuna eminim. Yüzünde maske ve öylece durmuş bana bakıyordu sadece. Durgunlaşsamda nerde olduğumu fark edip sırası olmadığını anlamıştım. Şarkı sözünün bana geçmesiyle şarkıyı söylemeye devam etmiştim.

Danger'dan sonra no Today söylemiştik, şimdi de Run şarkısını söylemek için hazırlanıyordum, benim için ayırtılan giysileri giyip ana kulise geçmiştim son şarkı içinde hazırlıklar bitmişti nerdeyse.

Giydiğim:

Son şarkıda dans etmicez, sadece şarkı söylicez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son şarkıda dans etmicez, sadece şarkı söylicez. Herşeyin hazır olduğuna emin olunca menejerler yanımıza gelip zamanın geldiğini söyleyince derin nefes almıştım. Hızlı adımlarla perde arkasına doğru gitmiş durmadan direk koşarak sahneye çıkmıştık, bu sefer mikrofonlar elimizdeydi ve ben mikrofonumu çok sevmiştim.

Mikrafon:

Şarkının başlamasıyla söylemeye başlamıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkının başlamasıyla söylemeye başlamıştık. Bir süre sonra sıranın bana gelmesiyle, şarkıyı söyleyerek armylere doğru ilerliyordum. omzuma atılan kolla sağa bakınca jk olduğunu görmüştüm. Gülümseyip devam etmiştim. Birkaç saniye sonra ikimizin birlikte söylediği part gelmişti. İkimiz birlikte söylerken çığlıklar kopmuştu. Nedeni ni dün internette jungkook oppa ve benim için olan ship sayfasında anlamıştım. Çok fazla sevgili olmamızı isteyen army vardı. Gözüm bizi izleyen Stray Kids'den felix'e kaymıştı. Dikkatli bakınca bize hoşnutsuzlukla baktığını fark etmiştim. Umursamadan önüme dönüp şarkı söyleyen taehyung oppaya bakmıştım. Önüme dönücekken jimin oppanın jhope oppanın başından aşağı su döktüğünü fark edince yüksek sesle gülmeye başlamıştım. Neye güldüğümü fark eden  bazı armylerde gülerken bana eşlik etmişlerdi. Armylere doğru dönünce o adamın gülmek kalsın hala ağzındaki maskeyle bana dik dik bakamaya devam ediyordu ve bu durum beni oldukça geriyordu.

....



BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin