13.

904 39 3
                                    

Eun'dan

Gözlerimi araladığımda tavanla karşılaşmıştım. Uyumadan önce neler olduğunu düşününce burukça gülümsemiştim.

Eun: daha yeni geldim ama ilk günün böyle geçiceğini tahmin etmiyordum.

Aklıma doluşan anılarla kaşlarımı çatmıştım. Neden o an gidememiştim?
Ayağa kalkıp gözlerimi kapatmıştım.

Eun: beni geri tükür evrene

Tek gözümü açıp kontrol ettiğimde hala gitmediğimi fark edince kaşlarım çatılmıştı. Niye gidemiyordum ki? Oflamış tam ileri doğru adım atınca başımın dönmesiyle düşmemek için masaya tutunacakken yanlışlıkla kendimle beraber masada duran bardağıda düşürmüştüm. Haliyle yüksek ses çıkmıştı. Elimin sızlamasıyla elime bekmıştım ve kanadığını görmüştüm. Büyük ihtimalle içinde hala cam kırıntıları vardı. Sırtımı yatağa yaslayıp yüzümü elimin acısıyla ekşittiğim zaman odanın kapısı hışımla açılmış ve herkes içeri girmişti. Hepsi endişeyle bana bakarken kısık olan sesimle konuşmuştum.

Eun: bakmayın öyle iyiyim ben

RM oppa yanıma gelip iyi olup olmadığımı kontrol ederken elim dikkatini çekmiş olacaki elimi tutup incelemiş ve gözleri dikkatle hala elimdeyken kaşları ise dikkatle çatılırken konuşmuştu.

RM: içinde 1-2 tane cam parçası kalmış olabilir

Diğerlerine dönmüş konuşmaya devam etmişti

RM: içinizden biri doktoru çağırsın diğer 1-2 kişide burayı halletsin

Herkes onaylarcasına başlarını salladığında RM oppa benim bişey dememe izin vermeden elime nerden bulduğunu bilmediğim mendili elime bağlamış ve kucağına almıştı, odadan çıkartmıştı. Galiba buraya en başından gelmemeliydim. Jhope oppanın odasına ki eğer yaşa göre odaları ayarlandıysa onunda odasına (2.bölümde girdiği oda) girerken aynı zamanda bana bakarak konuşmuştu.

RM: noldu Eun? Elin mi acıyor?

Dediğinde daha yeni ağlamak üzere olduğumu fark edip elimi gözümün önünde sallayıp ağlamama engel olmuştum.

Eun: hıhı

İç çekip yatağın üzerine beni bırakırken içeri Jin, jm, jh, ve menejerler girmişti, kapı çalınca jimin oppam diğer elimi güven verircesine sıkmıştı.

Jm: merak etme biz yanındayız Eun

Söylediği şeye gülümserken içeri yoongi, tae oppa ve doktor sırayla içeri girince menejerler dışarı çıkıp kapıda bekliceklerini söylemişlerdi ama içimi korku kaplamıştı.
Doktor baş selamı verip odadaki sandalyeye oturmuş ve elime bakmaya başlamıştı.
Onun tepkilerine dikkatle bakarken aniden konuşmasıyla afallamıştım.

Dr: içinde büyük camlar gözükmüyor işlem çok kısa sürecek ama uyuşturucağımız için canın fazla yanmayacak

Korkuyla dudaklarımı ısırıp soru yöneltmiştim

Eun: eee.. şey acaba nasıl uyuşturmayı planlıyorsunuz?

Doktor tam konuşmak için ağzını araladığında üyeler dönmesiyle benimde bakışlarım onları bulmuştu.
Doktora (RM ve yoongi oppa hariç) hepsi aynı anda kaş göz yaparken RM ve Yoongi oppa onlara ciddimisiniz der gibi bakıyordu.

Eun: ee sanırım konuşsanız daha az anlıcaktım

Dememle bakışlar beni bulmuştu sonra birbirlerine bakıp göz devirdikleri zaman doktor kenardan çantasının içinde kocaman iğne çıkarmasıyla ağzım açık kalmıştı.
KOCAMAN!

Tam ayağa kalkıcağım zaman omuzlarımdan geri oturtulmamla seslice yutkunmuştum. Başımı yavaşça yukarı çevirdiğim zaman taehyung oppayı görmem bir oldu.
Ona gözlerim dolu dolu bakmaya başladığım zaman başımı bi eliyle direk aşağıya ittirmişti daha oflayamadan doktorun kolumdan tutmasıyla ufak bi çığlık atarak kolumu geri çeksem'de arkamda taehyung oppa olduğu için bedenimi itememiştim.

Hoseok oppa sağıma, Yoongi oppa soluma oturunca bildiğin çevrelenmiştim.yoongi oppa sol kolumu yani sağlam kolumu, tae oppada omuzlarından tutmuştu.

Eun: yaa!! Haksızlık ama!! 1'e 7 olmazkii

....

BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin