2 hafta sonra~Dans odasında son provalarınıda yaptıktan sonra yere yığılmıştık. Herkes yerde kendi hallerinde takılıp dinlenirken ben su içmeye başlamıştım. Jungkook biranda şişeyi alıp kendi içmeye başlayınca şaşkın şaşkın ona bakmıştım. Bana yandan göz kırpınca kıkırdamıştım.
İçeriye giren jungkook oppanın menejeriyle tüm bakışlar ona dönmüştü.
Jk.M: jungkook, bang si-hyuk seni çağırıyor
Hepimizin bakışarı bu sefer jungkook'da olmuştu
Yg: yine ne bok yaptın lan
Jk: cidden bişey yapmadım hyung
Jn: öğrencez birazdan
Bana kısaca bakıp ayaklanmıştı. Kapıdan menejerle birlikte çıkınca kapı sesinden sonra sessizlik olmuştu.
Jk'dan~Jk: hayır!!
Pd: nasıl hayır!?
Jk: sırf daha çok maaş için sahte sevgili istemiyorum!
Pd: birkaç ay için sadece!
Jk: cidden bugünü mü buldunuz!? Hem benim zaten sevdiğim biri var-
Pd: ne!?
Eun'dan~Jungkook oppa gittikten sonra merakıma yenik düşüp bende arkalarından gitmiştim. Kapının ardından duyduklarında gözümden bir damla yaş süzülmüştü. Baklemeden kapıyı sertçe açıp arkamdan kapatmıştım. İçeri girdiğimde herkes bana şaşkın bakarken ben ilerleyip jungkook oppanın yanında durmuştum. Jungkooka elimi uzatmıştım tutması için, ilk başta afallasada sonradan elimi sıkıca kavramıştı. Gözüm bang si-hyuk'a kaydığında tek kaşı havada bir bana bir ellerimize bakıyordu.
Eun: biz jungkookla sevgili oldukDememle direk ayaklanmıştı. Biz azara hazır şekilde beklerken hiç beklemediğimiz birşey oldu.
Pd: ne zamandır
Jk: bugün ilk gün
Pd: güzel~
Jk/eun: ne?
Biz jungkook oppayla birbirimize şaşkınlıkla bakarken o devam etmişti
Pd: armyler bunu duyduğunda çok sevinecekler.
Pd: hem armyler sevinicek hemde şirketin yararına olucak
Ben şaşkınlıkla başımı jungkook oppaya çevirdiği de o sırıtarak bang si-hyuk'a bakıyordu. Bana yandan bakıp göz kırpmıştı. Jungkook oppanın konuşmasıyla kendime gelmiş ve olankarı yeni yeni idrak ediyordum.
Jk: ne zaman söylüycez
Pd: bu akşam bi yazı paylaşıcaz.
Jk: tamam, başka bişey var mı?
Pd: yok, çıkabilirsiniz
Jungkook oppa kısaca baş selamı verip beni kolumdan tuttuğu gibi direk çıkarmıştı odadan. Kapıyı kapatıp bana bakınca benim afallamış halimi yeni fark ediyor olmalı ki onun kahkahasıyla etrafa kısa bi bakış atıp başımı jungkooka geri dönmüştük.
Eun: biz şimdi birlikte olduğumuzu herkese söyleyecek miyiz?
Jk: hm hm
Hızlıca ona sarıldığımda kıkırtısını duyabiliyordum. Elimle omzuna vurmuştum, acıdığına dair birkaç mırıltı çıkarınca gülümsemiştim.
∆
El ele spor salonuna gelip diğerlerine durumu kısaca özetlemiştik.
Rm: bu yazı için akşam dedi ama belli bi saat verdi mi?
Jk: vermedi, biz eun'la şöyle bir karara vardık.
Eun: akşam yazıya bakmıcaz, sabah uyandığımızda hem yazıyı hemde yorumları kontrol edicez.
Jh: heyecanlı mısınız?
Eun: jungkook oppayı bilmem ama ben çok heyecanlıyım
Demiştim elimi kalbimin üstüne koyup. Onlar benim bu halime gülerken tae oppa araya girmişti.
Th: yanlız daha sevgili olalı 1 hafta bile olmadı hemen söylemeniz tuhafa kaçar bence
Jk: bende katılıyorum ama yapıcak bişi yok
Jm: bence armylerin birkaçı sahte sevgili olduğunuzu falan sanat
Eun: biz açıklayalımda inanıp inanmamak onlara Kalmış
Tekrar açılan kapıyla bu sefer içeri rm oppanın menejeri girmişti. Kapıda durup öyle seslenmeyi tercih etmişti.
Rm.M: hadi, araba bekliyor hazırlanıp gelin
Hepimiz onaylayınca kapıyı kapatıp çıkmıştı.
....
(Finale az kaldı. Ama iyi sonla mı bitsin yoksa kötü sonla mı kararsızım. Bana yardımcı olursanız mutlu olurum☺️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
Random18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez