Eun'dan~
Yoongi oppa içeri girince hemen ardından jimin oppa'da gelmişti. Ama bu sefer namjoon oppanın ve yoongi oppanın arasına oturmuştu. Minji bana sorar şekilde bakarken bakarken boğazımı temizleyip konuşmaya başlamıştım.
Eun: minji gelsene benimle bi seninle meyve suyu dolduralım. Herkes içiyor dimi?
Herkes onaylar şekilde başını salladıktan sonra mutfağa geçip bardakları çıkarmaya başlamıştım. O sırada içeri giren minji ile konuşmaya başladım.
Eun: sen gayet iyiydin, devam et eminim sana karşılık vericektir.
Minji: emin misin ya
Onaylar şekilde mırıltılar çıkardığımda kapının ordan öksürük sesi duymamla direk bakışlarım oraya kaydı. Jin oppa ve jhope oppa şaşkın bi şekilde bize bakıyorken Jin oppa konuşmaya başlamıştı.
Jn: jiminden mi bahsediyorsunuz siz?
Kaşları havalanırken sorduğu soruyla afallamıştım. Daha kim olduğundan bile bahsetmemişken bilmesi jimin'le olan yakınlığını farkettiğini açıklıyor. Bakışlarından dolayı tedirginlikle dudağımı ısırırken cevap vermiştim.
Eun: hayır ya başka biri, hatta.. hatta bi arkadaşımız yani siz tanımıyorsunuz
Havada olan kaşların çatan jhope bana 'ciddi misin' bakışı atarken lafa girmişti
Jh: eun şu yalan söyleme konusuna çalışsan iyi olur
Oflarken aradan sıyrılmaya çalışıp kaçıcakken ikisininde önüme geçmesiyle geriye sendeleyip arkaya bakınca minji ile göz göze gelmiştik. Ona git anlamda işaret yaptığımda başını sallayıp gidiceksen yine engellenmişti.
Mj: Hadi ama ya! Benim suçum yokk
Jn: tamam o zaman anlat sende
Mj: o eun-
Eun: öhm!
Bakışlar tekrar beni bulduğu sırada bu sefer girişte diğer üyeler belirdi.
Jin oppa kısaca diğerlerine bakıp minji'ye dönüp konuşmaya başladı.Jn: minji sen gidebilirsin istersen, biz eun'la konuşuruz
Minji bana bakınca başımı salladım oda anladığı için kısaac vedalaşıp ilk mutfaktan çıktı sonradan da dış kapının sesi duyuldu.
Eun: ehm e bende odaya çıkayım hem çizim falan'da yaparım
Gitmek için hareketlendiğimde jhope oppa kolumu tutup söze girmişti
Jhope: ilk önce neden minji'yi jimine ayarlamaya çalıştığını söyler misin?
Bir kişi dışında herkes bana şaşkın şaşkın bakarken yoongi oppa kaşları çatık şekilde bakmaya başlamıştı. Onun bu tepkisine korksamda bu oyuna devam edicem.
Yg: bu ne demek oluyor Eun!
Eun: oppa hani biraz sakin mi olsan, ayrıca sen niye karışıyon ki jimin oppa bişey demedi bile
Yoongi oppa hayla aynı şekilde bana bakmaya devam ederken bakışları jimin oppa'ya kayınca gözgöze gelmişlerdi. Bir süre bakılınca. Jimin oppa sakin şekilde söze girmişti.
Jm: eun neden minji'yi benimle sevgili yapmaya çalışıyordun
Eun: çünkü minji seni sevmiş belki bir araya gelirseniz iyi anlaşırsınız diye düşündüm ayrıca niye bu kadar büyük tepki verdin oppa
Sonlara doğru yoongi oppaya dönüp ona doğru konuşmuştum. Birşey demeden öylece aynı kızgınlıkla bana doğru bakmaya devam ederken tam rm oppa söze giricekken elimle onu durdurup yoongi oppayla jimin oppa'ya bakıp sırıtmıştım. Onlara kısa bi bakış atıp hiç beklemedikleri biranda hızlıca Aradan sıyrılıp mutfaktan çıkmıştım. Arkamdan bağrış sesi gelmesiyle daha çok hızlanıp merdivenleri çıktıktan sonra odama girip kapıyı da arkamdan kilitlememle içimde tuttuğum kahkahayı serbest bırakmıştım.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
Random18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez