15.

814 34 2
                                    

S: yılın stilisti ödülü.. Min Eun!

Ben hala şaşkın şaşkın bakarken jimin oppanın beni hafiften öne doğru itmesiyle kendime gelip baş selamı vererek sahneye çıkmıştım. Ödülü alıp mikrofonun önüne geçtiğinde gözlerimle kısa bi salona göz gezdirip felixde durunca gülümseyip konuşmaya başlamıştım.

Eun: Açıkçası bu ödülü almayı beklemiyordum. Şaşırdım. Ama siz.beni bu ödüle layık gördüğünüz için teşekkür ederim, sizi seviyorum!

Alkışlar eşliğinde yerime geçerken felixin bana göz kırptığını fark edip başımı eğmiştim. Yerime geçince üyelerde beni kısaca tebrik etmişlerdi. ancak kafamı kurcalayan şey shifting yapmadan önce stilistlik okuyor olmamdı

Eun: * ben script'e stilist olcam diye bişey yazmamıştım ki. Acaba belirsiz bıraktığım için mi oldu*

Ödül töreni bitene kadar Felix'le devamlı gözgöze gelmiştik. BTS toplam 3, stray kids 3 ödül almıştı.
Bu süreçte resmen Felix'le birbirimize bakmak dışına başka bişi yapmamıştık. Arada hem Stray Kids hemde BTS üyeleri yakalıyıp ya önümüze dömemizi söylüyor yada yalandan öksürüyor. Röportaj vermek için arka tarafa geçip soruları yanıtlıyorduk.

X: grup içindeki en çok uyumayı seven kişi kim?

Hepimizin aklına gelen şeyle ilk birbirimize bakmıştık kıkırdayıp soruyu yanıtlamıştık.

Rm: açıkçası bu çok değişken. Yani hem eun hemde yoongi uykuyu çok seviyorlar ve gün içinde kimin daha çok uyuduğu değişebiliyor. (3-4.Bölüm)

Sunucu gülümseyerek onaylar şekilde başını sallarken diğer soruya geçmişti

X: peki içinizde sevgilisi olan var mı? Veya platonik'de olabilir.

Rm: olduğunu sanmıyorum, dimi

Son kelimesini söylerken arkasını dönüp bize baktığında hepsi başını sallamıştı, ben hariç. Zaten diğerleri sakladığı için bende ortalarda olduğum için dikkat çekmedim büyük ihtimalle.

X: hm peki gruptaki en inatçı kişi kim diye sorsak?

Rm: direk eun derim

Eun: o kadarda değil

Jm: hıhı tabi

X: son olarak da eun hanım elinize ne olduğunu öğrenebilirmiyiz?

Bakışlar bana döndüğünde başımı sallayıp konuşmak için ağzımı aralamıştım.

Eun: öğlen uyuyordum ve uyku sersemliğiyle aniden kalkınca başım dönmüştü, bende masaya tutunayım derken yanlışlıkla elim bardağa çarpınca onuda kendimle baraber düşürdüm. Elimede cam girmişti biraz ama şuan iyi

X: geçmiş olsun

Gülümseyerek teşekkür edip hafif baş selamı verdikten sonra ordan ayrılmak için hareketlenmiştik.
BTS üyelerinin hemen arkasından ilerliyordum kolumdan çekilip duvara yaslanmam bir olmuştu. Gözlerim gördüğüm kişiye açılırken şaşkınlıktan bişey diyememiştim.

....

BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin