26.

589 32 0
                                    

Keşke gözümü güneş ışığıyla açtım diyebilsem ama maalesef ki çalan saatle açmıştım. Gözlerimi ovalayarak yatakta oturur hale geldiğimde daha güneşin doğmadığını görmüştüm. Yanımdaki çalan saati kapatmak için bakınca sanatın daha 5 olduğunu görmüştüm. Oflayıp saati alıp yanımda hala uyumaya devam eden jungkook oppanın kulağının yanına koyduğumda direk kalkıp etrafa bön bön bakmıştı.

Onun bu haline kıkırdayarak banyoya girdiğimde jk oppanın arkamdan söylemelerini de duymuştum. Banyoda dişimi fırçalarken kapının ardından jimin oppa ve jungkook oppanın konuşmaları kulağıma gelmişti.

Jk: bir aksaklık çıkmaz umarım

Jm: birşey olacağını sanmıyorum ayrıca lütfen sen böyle konuşma en son böyle konuştuğunda 2-3 army'nin sahneye çıkıp bizi kovaladığını unutma

Jk: ay asla unutmam onu, ayrıca haklısın bugünkü konser güzel geçicek neticede kaç gün uykusuz kaldık

İlk baş jimin oppanın dediği şeye gülsem'de sonradan jungkook oppanın dediği şeyle ağzıma aldığım suyu lavaboya püskürtmüştüm. Boğazıma kaç suyla öksürmeye başladığımda kapı çalmıştı.

Jm: eun, iyi misin?

Kendimi dizginledikten sonra derin nefesler arasında zorda olsa konuşmuştum.

Eun: iyiyim

Sonkez aynaya bakıp kendimi toparladıktan sonra banyodan çıkmıştım. Gardorapın önüne geldiğimde jungkook oppa banyoya girerken jimin oppada yanağımdan makas alıp odada çıkmıştı. Elime geçenleri giymeye başlamıştım.

Giydiğim:

Üstümü giyindikten sonra odadan çıkınca direk bakış açıma jimin oppa ve yoongi oppa takıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyindikten sonra odadan çıkınca direk bakış açıma jimin oppa ve yoongi oppa takıldı. Onlarda bana baktığında gülümseyip merdivankere doğru ilerleyip aşağı inmeye başlamışken onlarda arkamdan geliyorlardı. Aşağı indikten sonra mutfağa gidip Jin oppanın kahvaltı hazırladığı masaya yerleştikten sonra diğerlerinin de gelmesiyle kahvaltı etmeye başlamıştık.

Jn: kahvaltınızı düzgün yapın. Sonra konser sonrası kötüleşiyorsunuz

Jin oppa bunları derken özellikle jungkook oppa ve taehyung oppa'ya bakıyordu. İkiside biz hariç her yere.

Telefonumun çalmasıyla hepsinin bakışları beni bulmuştu. Telefonumu çantadan çıkarıp elime alınca arayanın Felix olduğunu görmüştüm. Bekletmeden açıp kulağıma tutup dinlemeye başlamıştım.

(📞)

FX: Eun, iyimisin!?

Eun: sanada merhaba Felix

FX: üzgünüm, seni merak ettim

Eun: neden ki

FX: neden mi? Eun sen deli misin!?  Arabanın önüne atlamak ne!

Eun: Arabanın önüne atlamak mı

FX: aç interneti bak, bulman zor olmicak zaten, gündemdesin

Eun: tamam bir dakika, aricam birazdan seni

FX: tamam

(📞)

Telefonu kapattığım gibi internette girdiğimde direk karşıma çıkan haberle ağzım açık kalmıştı

Eun: oha

Hepsi başıma toplanıp neye baktığımı görünce onlarda şaşkın şaşkın bakmaya başlamışlardı. Az aşağı inince video olduğunu görmüştüm. Videoyu açınca benim arabayı fark edip koşmaya başladığım ve antiyle beraber kaldırım kenarına düşütüğümde Arabanın da antini elindeki sepeti ezdiğini şaşkın şaşkın izlemiştim.

Jm: eun sen napmışsın ya

Eun: offf

Başımı elerimin arasına alıp oflarken aklıma gelen şeyle telefonu alıp aşağı doğru kaydırınca yorumlar kısmına denk gelmemle yoongi oppanın sesini duymuştum

Yg: eun sen okumadan önce biz bi bakalım bence

Başımı hayır anlamında sallarken ayağa kalkmam bir olmuştu. Aniden kalkmamdan dolayı biraz geriye doğru sendelenmelerine sebep olmuştu. Bakışlarımı telefondan ayırmayıp salona geçtikten sonra jhope oppa konuşmuştu

Jh: eun sesli okusana

Başımı sallayıp okumaya başlamıştım

Eun: 'oha min eun dan beklenmicek hareket'

Eun: 'işte bu yüzden min eun'

Eun: 'yanlız çok güzel hareket'

Eun: 'yeni biasım belli oldu'

Eun: 'antisi bile olsun kurtarması çok güzel'

Eun: bunun gibi şeyler ve daha fazlası

Rm: eveet şimdi şirket düşünsün

Jk: evet ya, boşu boşuna kız o kadar saat dans etti

Rm oppanın telefonunun çalmasıyla hepimiz hızlıca toparlanıp gönderilmiş olan araca binip dans salonuna gitmiştik orda zaten oraya gidene kadar saat 6 olmuştu.
Dans salonuna girip ilk Boy with luv- danger- not Today ve son olarak ta Run şarkılarına çalışmıştık. Neyse ki bu şarkıları ve dansları ezbere biliyordum.

4 saat boyunca aralar vererek dans etmiştik, ordan çıkıp sesimizi açmak için de vocal ve rep çalışmıştık buda 3 saat sürmüştü. Saat 13.00'da konser olucakmış. Bu yüzden hemen ordan çıkıp konser yapılıcak yere gelmiştik. Yarım saat de burda dans edince arkada hazırlıklar yapılmaya başlarken kalbim ağzımda atıyordu nerdeyse.

....


BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin