Bana sus anlamında işaret parmağını dudağına getirdiğinde hızlıca onaylar şekilde başımı sallamıştım. Şuan üzerimde korku yoktu sadece heyecan vardı. Felix elini ağzımdan çektiğinde bönbön yine ona bakıyordum. O benim bu halime gülmüş sağ elini yaslandığım duvara koymuştu. Yüzü bana gitgide yaklaşırken aramızda sadece santimler vardı. Bu anın etkisiyle gözlerim kendiliğinden kapanmıştı bile
Ancak bu anı bi ses bozmuştu.
I.N: oha!
Bakışlarımız sağ tarafa yani felix'in beni çektiği yere bakınca ı.n'ın şaşkın bakışlarıyla karşılaştık. Ben korkudan direk felix'i hızlıca itince az sendelenmişti. Bana kısa bi bakıp ı.n'ın yanına gitmişti. I.n hala bize şaşkın şaşkın bakarken Felix elini onun omzuna koyduğunda sanki kendine gelmiş gibi direk felix'in yüzüne bakmıştı.
I.N: siz.. sevgili misiniz!?
Felix: az daha bağır çünkü daha diğerleri duymadı olmaz böyle hem sevgili değiliz ama olmayacağız diye bi kuralda yok
Sonda bana bakıp göz kırptığında girdiğimiz bu koridor bana çok dar geldi aniden. Burası sıcak mı oldu ne?
I.n'ın konuşmasıyla ona dönmüştüm.I.N: orasını sonra düşünürüz şimdi burdan hemen çıkmanız lazım bizimkiler yokluğunu fark ettiler
Bana dönmüştü
I.N: eun diğerleri de heryerde seni arıyor. Çok merak etmişler gitsen iyi olur
Söylediği şeyle dudağımı ısırmaya başlamışken aynı zamanda ne söylüycem diye düşünüyordum. Sanırım bu olayı az değiştirerek anlatsam sıkıntı olmaz dimi?
Çıkışa doğru temkinli adımlarla ilerlerken aniden felix'in yanında durup ona bakmıştım. Daha birşey demesine izin vermeden hızlıca yanağını öpüp ordan koşarak çıkmıştım. Diğerleriyle ayrılmadan önce çıkışa gittiğimiz için çıkışa doğru ilerlerken çıkışta sadece Jin oppa vardı. Sanırım diğerleri beni aramaya çıkmıştı. Adımlarımı hızlandırıp sensörlü kapıdan geçince Jin oppa beni gördüğü gibi hızlıca gelmiş sarılmıştı. Ayrıldığında kaşları çatıktı.
Jn: eun nerelerdeydin? Seni çok merak ettik. Biranda çekip gitme en azından haber ver bize
Eun: tamam oppa özür dilerim
Jin oppa telefonu çıkarıp arama yapıyorken bende sessizce onu izliyordum.
Jn: eun burda ......... İyi merak etmeyin, diğerlerinde alıp gelin hadi
Ben suçlu gibi parmaklarımla oynarken kapıdan ses geldiği gibi kapıya bakmamla birkaç bedenin bana sarılması bir oldu. Birsüre sonra bani evde azarlamya karar verip araca binmiş yurda gidiyorduk.
∆
Yurda vardığımızda herkes direk kendi odalarına dağılmıştı. Ben jungkook oppayla odaya girdiğimde kıyafetleri seçip odanın içindeki tuvalete girmiştim.
Eun'un giydiği:
Saçımıda tepeden bağlayıp perçemlerimi düzgün şekilde taramıştım, makyajımı silmiştim. Banyoda gördüğüm makyaj sonrası bakım ürünlerinide yapıp tuvaletten çıkmıştım. Jungkook oppa giyinmiş telefonla oynarken beni görünce telefonu kapatıp yataktan kalkmış ve önümde durmuştu.
Jk: hyunglar eun işini bitirir bitirmez aşağı insin demişlerdi.
Oflayıp odadan önden çıkıp aşağı inmeye başlamıştım. Merdivenlerden indikten sonra direk salona girdiğimde bakışlar direk bende durmuştu. Hepsi bana doğru dönüp hadi konuş der gibi bakıyordu ve ben açıkçası birazcık tırsmıştım.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
Random18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez