47.

494 25 21
                                    


Gözüme giren güneş ışığıyla açmıştım gözlerimi. Elimi gözlerimin önüne tutarken ne olduğunu algılamaya çalışıyordum. Oturduğum yerden yavaşça doğrulurken gözlerimi zorlukla açtığımda ağzım açık kalmıştı. Yok, rüyada mıyım yoksa?
AY DÖNMÜŞÜM!

Hızlıca yataktan doğrulup odayı turlamaya başladığımda birden odanın çat diye açılmasıyla kapının girişinde annem belirdi.

Eun.A: o kadar sesleniyorum sana duymuyor musun!?

Eun: d-duymamışım anne

Eun.A: hadi aşağı in arkadaşın geldi

Tepki vermemi beklemeden kapıyı açık bırakarak odadan çıkmıştı. Ben anın heycanıyla aşağı nerdeyse koşar adımlarla inip arkadaşıma sarılmıştım.

Mia: sakin ol

Ondan ayrılınca gözüm elindeki kağıt parçalarına kaydı. Nereye baktığım fark etmiş olucak ki elindekileri yukarı doğru sallayıp konuşmaya başlamıştı.

Mia: BTS konseri için iki biletim var, aslında başka biriyle gidicektim ama onun acil işi çıkınca aklıma ilk sen geldin

Sevinçten üstüne atlamamla çığlık atmıştı.

Mia: l-lan ölüyorum!!

Üzerinden zorda olsa kalktığımda beni odama doğru çekiştirmeye başlamıştı

Eun: lan madem odama çıkıcaz ben niye aşağı inme zahmetinde bulundum!

Dediğime karşılık sadece omuz silkmişti. Gardropun karşısında elbiseleri karıştırırken ona tuhaf tuhaf bakıyordum.

Eun: Mia napıyorsun??

Mia: konser için elbise bakıyorum işte

Eun: ne zaman ki

Mia: birkaç saat sonra

Kaşlarım havalanırken aklıma jungkook oppanın gelmesiyle hızlıca fırlayıp miayı kenara ittikten sonra kendim bakmaya başlamıştım. Mia kıkırdarken ben ise ona söylenmeye başlamıştım

Yerlerimizde geçtikten birsüre sonra konser başlamıştı. Neyse ki en önden yer ayırmışlardı. Konser boyunca bağırdım ve devamlıda benim tarafıma baktıkları için inanılmaz mutlu olmuştum. Konser bitince çıkışa doğru ilerlerken kolumu birinin kavramasıyla arkamı dönmüştüm.

K: efendim sizi kuluse çağrıyorlar

Eun/Mia: ne

K: önden buyrun

Diyerek yolu gösterdiğinde Mia ile birbirimize bakmıştık

Eun: kanka sen direk eve geç bende çıkarım birazdan

Onaylarcasına başını sallayıp uzaklaşmaya başlamıştı. Ben hızlı adımlarla kulise doğru ilerlerken içimde anlamlandıramadığım  duygular vardı. Bir kapıdan girip uzun koridoru geçince önüme tekrar bi kapı çıkmıştı. Kapıyı çalınca içerden gelen tanıdık sesle gülümsemiştim.

Jn: gir!

Yüz ifademi normal tutarak kapıyı açıp içeri girmiştim. Hepsi beni görünce yüzlerinde belli belirsiz bi gülümseme oluştu.

Jh: hoşgeldin eun

Şaşkınca ona bakarken gözlerim bana dolu gözleriyle bakan jungkook oppaya kaymıştı

Eun: siz  hatırlıyorsunuz..

Jungkook oppa beklemeden bana sımsıkı sarıldığında gözümden istemsizce yaş akmıştı. Bende ona sarılıp başımı boyun girintisine gömdüğümde öksürük sesiyle ikimizde kıkırdamıştık. Ayrılmayınca bu sefer bizi ayıran bir çift kol oldu. Yoongi oppa bize kaşları çatık bakarken arkadan jimin oppanın sesi yükselmesiyle bu sefer odadaki herkes bir ağızdan gülmeye başlamıştı.

Jm: Min yoongi!

.finall .





























BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin