37.

454 22 3
                                    

Arkasını dönüp beni görünce ilk baş afallasada sonradan ne olduğunu fark edip direk yanıma gelip bana sarılmıştı. Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra hızlıca benden aytılıp bana sinirli şekilde bakmaya başlamıştı. Onun konuşmasına müsade etmeden ben atlamıştım lafa.

Eun: oppa özür dilerim, eğer onu size gösterirsem benim için gereksiz yere endişeleneceğinizi düşündüm. Hatalıyım biliyorum ama beni de anlamaya çalışın oppa

Çatık kaşları düzelmiş, hafif bir tebessümle bana bakıp saçımı karıştırmıştı. Elini çekip söylenerek dağılmış olan saçımı düzeltirken beni yatağa oturtup kendisi de karşımda oturmuştu.

Yg: söyle bakalım, o resim eline nasıl geçti.

Koridor sırasında olan olayı anlatmıştım. Flash belleği de eklemiştim.

Yg: bizimkiler Flash belleği bulmuşlar

Eun: flash bellekte birşey yoktu, bomboş siyah ekranda

Yg: sondan ikinci saniyesinde bi yazı bulmuşlar

Kaşlarım dediği şeyle havalanırken sormuştum

Eun: ne yazısı

Yg: yazıda 'seni kendim öldürcem'  yazıyormuş

Yutkunmuştum

Eun: o-oppa

Yg: sana bizim yanımızdayken kılına bile dokunamazlar, endişelenme küçük titan

Eun:  sizi seviyorum

Yg: bizde seni seviyoruz prenses

Kollarıyla beni kavradığında huzurla gözlerimi kapatmıştım.

1 hafta sonra ~

Bu 1 hafta içinde dans ve ses provalarına ağırlık vermiştik. Gün içinde uyucak sadece 4 saat kalıyordu ama bu sadece diğer üyeler için geçerli. Ben geriye kalan 3 saati nasıl geri dönüceğime yorarken 1 saatide uyuyordum. Neyse ki bang si-hyuk bize vicdanlı davrandı ve dünden beri programlar eskisi gibi sıkı değil. Ayrıca bi dağlık yerde kulübe satın almıştım. Fazla büyük değil ama çok tatlıydı.

Eun: ya oppa getir şunu!!

Jk: gelde al bakalım ufaklık

Elini yukarı kaldırdı ve 1-2 zıplamadan sonra yandaki koltuğa çıkmıştım. Elindeki telefonu alıcağım sırada 1 adım geri gidince hızlıca koltuktan inmiştim. Hızlıca koşuşturmaya başlarken jungkook oppa ayağa takılıp sırt üstü düşünce bunu fırsat bilip hemen eğilip telefonu almıştım. Eğildiğim için yüzlerimizin yakınığını daha yeni algılayabiliyordum. Hızlıca kalkıcağım zaman jungkook oppa ayağıyla benim ayağıma çelme takıp düşmemi sağlamıştı. Ben onun üstüne düşerken dudaklarımız anlık olarak birbirine sürtmüştü. İkimizde birbirimize şaşkınlıkla bakarken dış kapıdan kilit sesinin gelmesiyle hızlıca doğrulmuştum. İçeri giren üyelere kısaca hoşgeldin diyip hızlı adımlarla merdivenlerden çıkıp odaya girmiştim. kapıyı arkamdan kapatıp derin nefes almıştım. Aynaya bakınca kızardığımı fark etmiştim. Ellerimle kendime yelpaze yapıp kendimi yatağa atmıştım.
Telefonun çalmasıyla elime alıp kimin aradığına bakmıştım. Gördüğüm isimle derin nefes almıştım. 5 gündür aramayı bırak mesaj bile atmıyor, daha yeni geldim aklına heralde.. aklım gittikçe karışırken Derince oflamıştım.


.....



















BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin