Başımı kaldırıp felix'e bakınca tek kaşı havada bana bakıyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Tekrar telefona dönüp mesaj yazmaya başlamıştım
(📱)
Felix: şimdilik yırttık sanırım
Eun: evet öyle görünüyor 🤫
Felix: ha bide daha bana konserdeyken neden jungkook hyung ile o kadar yakın olduğunu söylemedin
Eun: saçmalama felix
Eun: yoongi oppa'yla eşit derce seviyorum hepsini
Felix: ama çok fazla sevgili olmanızı isteyen var
Eun: beni ilgilendiren şey sensin. Bu seninle sevgili olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor
Felix: hem sen niye bana Felix diyon
Eun: ne diyim mesela
Felix: aşkım de
Felix: bebeğim de
Felix: sevgilim, hayatım de
Felix yazıyor..
Eun: tamam canım
Felix çevrimdışı
(📱)
Başımı kaldırıp felix'e baktığımda bana sırıtarak baktğını fark etmiştim. Bende ona gülümseyerek karşılık verdiğimde biri kolumu dürtmüştü. Sağıma baktığımda yoongi oppanın bana çatık kaşlarla baktığını fark etmiştim. Ona sahteden 32 diş gülümseyip bakışlarımı salonda dolandırmaya başlamıştım. Taehyung'a baktığımda gülerek bize bakıyordu. Ona yanyan baktığım sıra bang chan oppanın konuşmasıyla hepimizin bakışları ona döndü.
B.C: biz gidelim artık
Öyle demesiyle Stray Kids aynı anda ayaklanmıştı. Onların uyumuna gülümsemiştim. Bizde yavaşça ayaklanırken namjoon oppa konuşmaya başladı.
RM: ne aceleniz var. Kalın işte biraz daha
B.C: sık sık görüşcez zaten, bu sefer böyle olsun
Rm oppa başını salladığında yavaşça kapıya doğru ilerlemeye başlamışlardı hepsi. Felix'e baktığımda hareket etmediğini fark edince bende anca 1-2 adım ilerleyip kenara çekilmiştim. İçerisi boşalır boşalmaz direk dudağıma öpücük kondurmuştu.
Felix: daha sonra görüşürüz sevgilim
Eun: görüşürüz canım
Gülümseyip çıkışa doğru ilerlemeye başlamıştık. Gittiğimizde bizi beklediklerini anlamıştık. Durup diğerlerinede veda ettikten sonra gitmişlerdi. Kapı kapanırken bişey demeden merdivenlerin önünde durup hepsinin duyması adına sesimi hafif yükselterek konuşmuştum.
Eun: ben odadayım, bişi olursa dersiniz!
Onayladıklarına dair birkaç ses duyduktan sonra merdivenleri ikişer ikişer çıkmıştım. Odaya gidip kapıyı kapattığı gibi kendimi yatağa atmıştım. Biraz telefonda yatakta oyalandıktan sonra gözüme yerdeki çanta çarpttı. Ayaklanıp telefonu masaya bıraktıktan sonra gidip çantayı elime almıştım. Çantayı biraz karıştırdıktan sonra zarfı bulunca çantayı kenara bırakıp zarfı beklemeden açmıştım. Zarfın içinden bi flash bellek ve 1 tanede kırmızı bi katlı kağıt vardı. Flash belleği alıp zarfı masaya bırakmıştım, masada duran dizüstü bilgisayarı açıp flash belleği yerleştirmiştim.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
Random18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez