22.

616 30 4
                                    

Ben korkuyla ekrana bakarken diğerleri yüz ifademeden bi gariplik olduğunu sezmiş olmalı ki diğerleri ayaklanırken jimin oppa bana yaklaşıp kolumu kavrayacakken kendime gelip hızlıca 1-2 adım geri gitmiştim. Onlar bana anlamaz gözlerle bakarken ben telefonda olan bakışlarım onlara çevirip yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirmiştim. Ne tepki vereceğimi hayla tam olarak kestiremesemde onları korkutup telaşlandırmak istemem.

Jungkook oppa adımlayıp önümde durduğunda elleriyle yüzümü avuçlayıp konuşmak için ağzını aralamıştı.

Jk: güzelim neyin var? Birşey mi oldu?

Eun: yok oppa ben iyiyim merak etme

Jungkook oppanın hemen arkasında taehyung oppa lafa girmişti

Th: emin misin? Birkaç saniyede bembeyaz olmuşsun

Benden cevap gelmeyince jungkook oppa beni kucağına alıcakken geri çekilmiştim. Daha fazla oyalanmadna direk söze girmiştim

Eun: beni merak etmeyin, sanırım hasta oldum ama şimdi ilaç atınca kendime gelirim

Birşey demelerine izin vermeden odadan çıkıp mutfağa inmek yerine hızlıca rm ve jhope oppanın odasına girip kapıyı ardımdan direk kilitlemiştim. Biraz durduktan sonra adım seslerinin gelip uzaklaşmasıyla derin nefes alıp bilgisayarı açıp Google'da aratmaya başladım. Açıkçası benim durumumda kimseyi bulamadım. Telefonumu elime alıp daha yeni life app'ın yüklendiğinde dair gelen bildirime tıklamıştım. Belki bir değişiklik olmuştur diye girdiğimde hala aynıydı life app bomboştu shifting'den tek bir iz bile yoktu.

Aklıma gelen şeyle direk yazmak için satıra tıkladığımda hiçbirley olmadı. Rastgele heryere tıklasamda donmuş gibi hiçbir etkisi olmadı. İç çekip telefonu kenara bırakıp geri bilgisayar'a dönüp araştırma yapmaya devam etmiştim.

Kapının çalmasıyla irkilip ayağa kalkmıştım tam kapıyı açıcakken aklıma gelen şeyle hızlıca arama sekmesini kapatıp kapının kilidini indirmiştim. Kapıyı açınca rm oppa ve yoongi oppa içeri gitmişti.
Yoongi oppa direk söze girmişti.

Yg: neden kendi odanda değilsinde bu odadasın küçük hanım, hm?

Eun: bilmem öyle istedim, neden ki?

Rm: nedeni yok prenses, sadece merak ettik

Yg: ne zaman geldin odaya

Eun: fazla olmadı oppa, hem saat kaç ki

Rm: 18.22

Eun: yok artık! 1 saatir burdamıyım

Rm: eun şu teknolojik aletlerle arana mesafe koysan çok iyi olur

Yoongi oppa onaylar şekilde başını sallarken bende onları geçiştirip telefonumda alıp odadan sıyrılıp çıkmıştım. Telefona gelen bildirimle  telefonu açıp gelen mesaja bakmıştım. Günlük program olduğunu görünce önemsemeden cebime atıp kendi odama geçmiştim. Odamda dururken nefes alamaz dereceye gelince telefonumu alıp merdivenleri hızlıca inmiştim.
Hızlıca giriş kapısına gidip paltomu aldıktan sonra kendimi dışarı atmıştım. Hızlı adımlarla sola doğru ilerlemeye başlamıştım. Nereye gittiğimi bilmiyordum, tek bildiğim biraz uzaklaşmak ve tüm bunları hazmetmek istememdi.

....

BTS ile hayal et shiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin