Evin kapısını açtım , Elif evine gittmişti ve ben şu anda evimin kapısının önündeydim . Ve hastaneden çıkana kadar saat akşam beş olmuştu eve girer girmez zıbarıp yatacaktım.Elifin ailesi beni apartmanın önüne bıraktılar ve ondan sonrada gittiler ayy hiç insanlık kalmamış değilmi insan bir kapısının önüne bırakır .
Şaka maka yanımda oldukları için onlara cidden minnet duyuyordum .
Evin içerisine girdim, arkamdan kapıyı kapatım ayyy evimi ne kadar fazla özlemiştim. Evim evim canım Evim.
Yatak odama doğru yürümeye başladım , yok birde koşarak girseydim tabikide yürüyerek girecektim.
Odaya girdiğimde telefonuma göz gezdirdim , yatağımın üstündeydi hemen telefonumu alıp yatağıma yatım sonrada üstüme badaniyeyi örtüm.
Gediz' den , annemden , mal abimden mesaj vardı ilk Gezin ' kine girdim .
Gelecekteki kocişkom: günaydın Ayla (08: 00)
Gelecekteki kocişkom : Ayla iyimisin neden cevap vermiyorsun ? (09:30)
Gelecekteki kocişkom :Ayla meraklanıyorum cevap ver (10:40)
Gelecekteki kocişkom: Ayla kamera kayıtlarına baktıracağım ( 11:00)
Gelecekteki kocişkom : Ayla ambulans gelmiş ne ne oldu iyimisin (12 :00)
Gelecekteki kocişkom: Ayla önüne gelen herşeyi niye yiyorsun beni ne kadar endişelendirdiğinin farkında mısın ?(12:00)
Gelecekteki kocişkom: eve gelince mesaj at ( 12: 22)
Gelecekteki kocişkom: Ayla eve hâlâ gelmedin mi ?( 13: 00)
Gelecekteki kocişkom: eve hâlâ gelmedin mi ?(şimdi )
Siz: daha yeni geldim
Siz: ayyyy sen beni merak mı edermisin ?
Siz: gel yarın tarih alalım
Gelecekteki kocişkom : hâlâ evlenme derdindesin
Gelecekteki kocişkom: ölüyordun
Siz: abartma yaaaaaa
Siz: sadece zehirlendim
Siz: nasıl olduğunuda bilmiyorum yediğim şeylerden daha beterini yemişliğim var
Siz: Bende onlarda zehirlenmediysem bu yediğimde zehirlenmem dedim de zehirlendim
Gelecekteki kocişkom: Başka ne tuhaf yemekler yedin ki ?
Siz: çiğköfte ve çikolata sosu
Siz: karpuz peynir
Siz: balık ve çikolata sosu
Siz: çikolata ve keçap mayonez
Siz: ayran ve baklava
Gelecekteki kocişkom: yuhh kızım senin mide mide değil
Siz: ne alaka be
Gelecekteki kocişkom: baksana her karışımı denemisin
Siz: uffff tamam bne gider
Gelecekteki kocişkom: nereye konuşuyoduk
Siz: sanane belki ex simle konuşcam Allah Allah
Gelecekteki kocişkom: sevgilin mi var ?
Siz : sence
Gelecekteki kocişkom: varsa benimle niye konuşuyorsun
Siz: gerizekalı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...