"Gidelim" dedim sadece Gediz 'e.
Dayanamıyordum herkes bana neden bakıyordu?
Ayaklarım beni kaldıramıyordu.Sanki bir bataklığın içindeydim ayakta durmaya çalıştıkça toprak beni çekiyor ve yere atmaya çalışıyordu .
Gediz bunu anlamış olmalı ki bir şey demeden , bir elini belimden bir ellini bacaklarımın altından geçirip elbiseme dikkat ederek beni kucağına aldı .
Benim ise elim kardımdaydı öylece bakıyordum.Kimseden çıt çıkmıyordu , herkes bize bakıyordu ama kimse ağzını açmıyordu .
Gediz açık otoparka doğru yürümeye başladı .
Siyah arabaya doğru döndü ve kulağıma "Güzelim seni indiriyorum kapıyı açmam gerekiyor " dedi .Ağzımdan kelimeler çıkmak istedi ama çıkamadı sadece kafa saladım . O ise beni ayaklarım üzere bırakıp çabucak cebinden çıkardı .
Neden?
Neden?
Neden ben?
Dayanamıyorum.
Keşke... Keşke herşeyi unutma şansım olsa diyorum bazen.Sonra ise gerçek kişiliğimi ortaya çıkaranın aslında acılar olduğu aklıma geliyor .
Herşeyi şakaya vuran kişilere dikkat etmelisiniz çünkü onlar hayatı ciddiye alırlarsa delirirler .
Nereden mi biliyorum ?
Kendimden.
En çok kendimden.
Belime değen el ile irkildim .Dalmıştım. Gediz ellini belime koyup hafifçe beni arabaya doğru itti .
Ses vermedim , başım aşağıdaydı toprağa bakıyordum. Toprakta sanki çok şey ama hiç bir şey göremiyordum .
Gediz Ön koltuğun kapısını açınca bende yavaşça içeri geçtim . Oturdum. Başımı koltuğa iyice yaslayıp gözlerimi kapatıp arkama iyice yaslandım .
Ellerim ise kucağımdaydı . Kapımı Gediz kapattı .
Sonra ise başka bir kapının açılma sesi geldi . Sonra tekrar kapandı .Gediz arabayı çalıştırdı. Aramızda koca bir sessizlik vardı .
Sesizlik.
Tüyler ürpertici ve huzur verici bir kelime .
Elinde olmayan sessizlik var bu tüyler ürpertici çünkü ellinde değil isteyince , istediğin gürültüyü bulamıyorsun.Birde elinde olan sessizlik var , insan bu sessizlikte kendini dinler bu insana huzur verir Ve isteyince , istediğin gürültüyü bulabiliyorsun.
Şu an ise hangi sesizlikte olduğumu bilmiyorum .
Bu sessizlik bir hiç gibi geliyor .Araba yolda giderken bir yerde durdu .
Ne olmuştu ?Başımı koltuktan kaldırıp etrafa baktım , yeşilikti.
Evet yolun iki tarafında da ağaçlar vardı .
Beton bir yoldu Gediz arabayı köşeye durdurmuştu yolda kimse yoktu .Gözlerimin rotası Gediz 'i bulduğunda onunda bana baktığını fark ettim.
Ağzını hafif açtı sonra geri kapatı . Ne diyeceğini bilmiyordu sanki . Bu sefer tekrar açtı dudağını yalayıp içine derin bir nefes çekip " Konuş Ayla " dedi .
Omuz silktim şu an hiç bir şey yapmak istemiyordum .
Ne ağlamak.
Ne konuşmak .
Ne gülmek .
Ne acı çekmek.
Ben sadece boş boş düşünmek istiyordum.
Yada bir şey daha istiyordum . Gediz'e sarılmak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Comédie(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...