Uzun bir aradan sonra merhaba ve iyi okumalar sizi seviyorumm
Masama oturmuş projemi yapıyordum . Daha doğrusu taslağını çıkarıyordum.
Kulağım da ise kulaklıklarım vardı , ah tabi ki de Serdar Ortaç.
Ama bu sefer mikrop şarkısıydı . Beni dışarıdan görenler soft bir şarkı dinlediğimi zanederlerdi ama hayır NEDEN DİNLEYEYIM .
Bebeğimin olduğunu öğrendiğim günün üstünden bir hafta geçmişti.
O zamana kadar değişik bir şey olmamıştı , sadece Gediz 'in fazla Üstüme düşmesi sorundu .
On dakika da bir arıyordu .
Benim işe başlamama karşı çıkmıştı ama yine de onu umursamayıp işe başlamıştım .
Her mimara yaptıkları gibi bana da bir oda vermişlerdi . Tabi ki de her mimardan farklı davranarak, Gediz ile aynı kattaydı hatta aramız da bile pek bir mesafe bile yoktu .Odamı ben düzenlemiştim çoğunlukla siyah renk ve mavi renkten dekore etmiştim.
Ayağa kalkıp iki adım yürüdüm her yerim tutulmuştu . Sahi kaç saatten beri sandalye de oturuyordum?
Saate baktım .
Gözlerimi kocaman açtım öğle arasını kaçırmışım saat dörtü . Anasını satayım .
Bana deseler iş için dinlenme molası kaçıracalsın yav he he derdim , ama işte hayat .
Bunu asla yapmam dediğin şeyi , yaptırarak kıçına tekmeyi basıyordu.
Tekrar masama oturdum ama bu sefer kafamı masaya koyup uyumak için .
Gediz şirketin de uyanmasına veya tembellik edilmesine kesinlikle karşıydı .
Hatta bir keresinde uyuya kalmış bir çalışanı herkesin için de öyle bir rencide ettmişti ki ben bille utanmıştım .
Ama umrumda mı ?
Hayır , beni de renci de ederse onu boşar şirketin yarısını üstüme alırdım ki o bana kıyamazdı.
Kıyar mıydı ???
Bunları düşünmedim uykum çok fazlaydı . Sonuçta şirket benimdi de , ortaktık şirkete . Beni sinirlenirirse kıçına tekmeyi ba-Tamam abartmayalım o kadar cesur değildim. Ama yine de onun bütün miras varlığını alabilirdim .
..
Mükemmel ötesi yazarın anlatımı ileeee
Gediz ayağa kalktı , karısını özlemişti . Göreli iki saat olmamıştı ama özlüyordu işte . Bebeğini de çok özlemişti .Eline bir dosya aldı ve onun odasının yolunu tuttu .
Bu sayede bahanesi de vardı , dosyaya bakmak .
Kafasını iki yana saladı bahane de neyin nesiydi ?
Kapıyı çalmadan açtı, neden çalsındı ki ?sonuçta karısının odasıydı.Ama gördüğü görüntü ile sinirleri arşa çıktı .
Kaan Bey yani Mimar , Uyurken Ayla 'yı izliyordu .
Gediz kapıyı kapatı ve Kaan 'ın yanına yürüdü.Gediz 'i görür görmez ayağa kalktı "Buyurun efendim sorun mu var ?" Dedi . Hemen hızlı bir sesle.
Gediz , sinirlerine hakim olmak istedi ama bu çok zordu . Ne haddineydi de karısını uyurken izliyordu ?
"Var !" Dedi Gediz şiddetle .
Ama sesi kısıktı Ayla uyanmasın diye , mide bulantısından gece uyuyamamıştı çünkü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...