Medya: Ateşşş
Selammmmmm
İyi okumalar çiğ köftelerim heheheh
Alın size uzun bölüm!!!...
Kapı gene açılmıştı , içeriye hafif tombul , yaşlı bir kadın girdi.
Üstünde ise siyah beyaz hizmteçi önlüğü vardı.
Acaba iyi para kazanıyormuydu ?Kadın elindeki tepsiyle önümde ayakta durup, hafif bir gülümsemeyle " kızım yemeğin burda , mercimek çorbası" dedi lann bu kadın çok tontişti ama yemeği nasıl iyecektim elim kolum bağlıydı .
" yok ninecim yok , yemekte ayrım yapmam ama da ben yemeği nasıl iyeceğim? " dedim .
Kadın ilk bana mal görmüş gibi baktı sonra ise " nine ne be nine senin anandır " dedi lann ben bu kadına ne demiştim aaaaa kibarlıkda kimseye yaramıyor aga .
Sonra Kadın sanki az önce bağıran o değilmiş gibi sakin bir sesle " herneyse bana teyze veya Emine diyebilirsin " dedi . Eee benim sorum arada kaynamıştı ama.
Sorumu tekrarlayıp " tamam , ben yemeğimi nasıl yiyeceğim " dedim .
Kadın tekrardan bana mal görmüş gibi bakıp " elinle " dedi. Bu kadın burda harcanıyodu cidden .
" tamam anladım ni- yani Eminecim ama , elim bağlıya hani " dedim .
Ağzından bir haa nidası çıkıp " kız ben onu unutmuşum " diyip bana yaklaştı ve sandalyede bağlı olan elerimi cözdü .
Elerimi ovalayıp" oh be " dedim ellerim ipten kızarmıştı zalimler çok sıkı bağlamıştılar.
Kadın yani Emin'e teyze " yemeğini ye seni odana çıkarayım " dedi ben kafa sallayınca tepsiyi kucağıma verdi, ama hâlâ karşımda duruyordu
Bende kaşığımı alıp bir kaşık çorbada alıp ağzıma götürdüm çorba çok güzeldi . Bu kadının eli lezzetliydi.
" minnoş çok güzel olmuş kız sen yapmadın demi " dedim yaşlılarla uğraşmak hoşuma gidiyordu , ayrıcada belki o kadınla konuşursam belki korkum bir nebze azalırdı .
Emime Teyze kafasıyla sabır çekip " ben yaptım " dedi .
" kıze " dedim .
" efendim " dedi .
" bir şey yok " dedim .
" geveze " dedi , bende sırıtarak yemeğimi yemeye devam ettim .
...
Yemeğimi bitirince " bitti " dedim .
Emine Teyze ise " o zaman hadi seni odana çıkartim zilli " dedi.
"zilli ne ya " dedim .
"sen bana nine derken iyiydi ama " dedi .
" bak şimdi sen yaşlısın, ama b-" derken sözümü bölüp
" hadi hadi fazla konuşma " diyip merdivene doğru yürümeye başladı bende arkasından gittim .
Merdivenden çıkıp kapıyı açtı , ev koskocamandı sanırım iki veya üç katlıydı ve dağeviydi heryer tahtadan yapılmıştı . Ayrıca pencerelerdende dağlar gözüküyordu .
Emine Teyze ile bir kat merdivenden çıktık, sanırım birinci kataydık burada sıra sıra dizilmiş odalar vardı .
Herhalde bu evde on onbeş tane oda vardı .
Hehe görüyorsunuz ne kadar balıyım.Emine Teyze sağdan üçüncü odayı neresinden çıkardığını bilmediğim bir anahtarla açıp içeri girmem için geri çekildi .
İçeri girdim , odada bir tane çift kişilik mor mevresimli yatak , kahverengi dolap , yatakla uyumlu tek kişilik koltuk, orta boy bir kitaplık vardı kitaplığı hangi kafayla koymuşlardı acaba ve son olarak ise başka bir oda vardı tahminimce orası banyoydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Comédie(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...