Selammmm
Ne yapıyordunuz ben hikaye atmadan önce jsjjsjsjsjjsjs merak ettim.
Aga size üzgün şarkılar dinleyerek bölüm atayım mı ?
Varya salya sümük ağlarsınız ama ben çok insaflıyım ve sizlere oynak şarkılar dinleyerek bölüm yazıyorum .
Yani o kadar da iyi yürekliyim , beni bilirsiniz o kadarda güzelimdir .
Hehhehe ivit bu bölümde sadece kendimi övecem sizde övün .
...
Kapının çalmasıyla gözlerimi açtım hangi mal , köpek , inek , amip beyinli beni uykumdan uyandırıyordu acaba .
"Ayla yemeğini getirdim " dedi . Lan bu şerefsiz Gediz'di .
Hani beni zorla öpen , hatırladınız mı?
Zorlamı aynen aynen , bende Yılmaz Erdoğan
Zorla işte bir anda yanağımı öptü .
Lan !!! bir anda derken , ayrıca uyumadan önce hiç zorla demiyordun
Sus zorla işte , ayrıca ben uykusuzluktan bir şey demiyordum .
Yav he he
İç ses !!
Tamam o zaman sustum , ama dikkat et bir anda seni zorla öpen birisinin dudağına yapışma
Tövbe tövbe ne diyon sen be , ben birkere imanlıyım .
Ya tamam belki beni yanağımdan öptü diye biraz etkilenmiş olabilirim ama ...
Ama ?
Ben terbiyeli bir kızım , ayrıca ne alaka öpmek falan Allah Allah .
" Ayla ses ver " dedi Gediz.
İç sesimle konuşmaktan Gediz'i unutmuştum .
Ya bu iç ses son zamanlarda çok konuşuyordu , bunun için bir psikoloğa gitmem lazımdı ." SES" dedim . Evet size kaliteli bir espiri yaptım hayatınız boyunca böyle bir espiri duyamazsınız.
( Mükemmel Yazarınızdan: hadi sizde soğuk espiri yapın )
Gediz kapıyı açtı , ve içeri girdi ama elinde yemeğim yoktu .
Eee bu mal niye gelmişti ?Derken arkasından ise orta yaşlı , hizmetçi önlüklü kadın girdi , ama onun elinde tepsi vardı .
Gediz tekli koltuğa oturdu , ben ise yatakta sırtımı yatak başlığına dayayarak oturdum .
Orta yaşlı teyzenin arkasından ise bir kadın daha çıktı.
Orta yaşlı teyze köşede elindeki tepsiyle beklerken , diğer kadın odanın köşesinde duran küçük masayı Gediz ile benim arama koydu .
Masa benim sağıma geliyordu , Gediz'in ise tam önüne .
Orta yaşlı teyze elindekileri masaya bıraktı sonra ise ikimize bakıp " afiyet olsun " dedi .
Sıcak bir gülümseme sunup" teşekürler tey- yani hanımefendi " dedim .
Kadın gülümseyip " bana teyze diyebilirsin kızım " dedi .
Bu kadın biraz tuhaftı herhalde . Yada benim tanıdığım insanlar anormaldi ." peki " dedim .
Kadın yani teyze arkasını dönerek odadan çıktı , onun arkasında ise öbür kadın çıkıp kapıyı kapatı .
Ay bunlara öbür kadın demek zor oluyordu , teyzeye birinci teyze öbür kadına ise ikinci kadın diyecektim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...