Selammmmm çiğ köftelerim
Size birsey soracam bana lakap taksanız , söyleyeceğiniz lakap ne olurdu ?
...
Gediz' den :Allah belamı vermişti işte , ben Aylaya aşık olmuştum.
Onu korumak , işlerimden uzak dursun diye öyle mal mal şeyler söylemiştim .Su anda şirkete dönen sandalyede , elimi başımın altına koyup yaptığım salaklığı düşünüyordum .
Keşke o kadar ağır konuşmasaydım , ah keşke .
Ama zorunluydum işte , Ayla'nın markete bir fotoğrafını çekip açıkca beni tehdit etmişlerdi . Şerefsizler.Ona bu kısa sürede çok alışmıştım hatta, onun pırofil fotoğrafını gördüğümde kalbim anlamsızca hızlanmıştı .
Onu gerçektede görmüştüm, onu takip etmiştim.
Biliyorum psikopatça.Simdi ise kalbimi hızlandıran kızı kaybetmiştim...
Onunla başka bir evrende tanışmayı çok isterdim .
Ah keşke hayatımız bizim elimizde olsaydı .Kapı tıklatıldığında " gir " dedim .
Ve Kerem hızlı hızlı nefes alıp veriyordu , Kerem benim hem en yakın arkadaşım hemde kardeşimdi .
Ben tek çocuk olsamda , soranlara benim kardeşim var derdim .Çünkü Kerem vardı .Sandalyeden kalkıp Kerem'in yanına yürüdüm ve ona
" noldu lan ?" dedim.Kerem nefesini düzene sokup " sana önemli bir şey söyleyeceğim ama sakin ol tamamı" dedi .
" hadi ne söyleyeceksen söyle " dedim bende .
Bir Aşk acısı yaşatmıyorlardı.Aniden " Ayla kaçırılmış " dedi .
Duyduğum şeyle şoka uğradım ve hareket edemedim ne demek Ayla kaçırılmıştı , ben Ayla güvende olana kadar peşine koruma takmıştım . Bu korumalar ne işe yarıyordu.
Kerem konuşmayacağımı anlamıs ki devam etti " Ayla'nın peşine koruma taktık biliyorsun , ama Aylayı kaçıran kişiler çok profesyonelmiş ki hepsini öldürmüş sonra ise Aylayı kaçırmış " dedi .
Ne yani şimdi Ayla kacırılmışmıydı , bunu yapan kişiyi ellerimle öldurecektim .
Elimi anlıma koyup sıvazladım ve " Aylayı bulmalıyız hemen " dedim . Şu an ne düşeneceğimi bilmiyordum, ama istediğim tek şey vardı oda Aylayı bulamak .
" söyledim şu anda heryeri arıyoruz ama gelişme yok " dedi
Kerem . Sonra devam edip " ve önceden söylediğim gibi adamlar çok titiz arkalarında tek bir delil bile bırakmamışlar " dedi .
Arkamı dönüp sandalyeye vurup düşürdüm." Umrumda değil o kız bulunacak " dedim üstüne basarak sonra devam edip " yoksa adamlar kendini ölmüş bilsin " dedim , şu an ne yaptığımı bilmiyordum çok sinirliydim .
Ben Ayla'dan ayrılır ayrılmaz kız kaçırılmıştı , yani ben ondan boşu boşuna ayrılmıştım.
Ah benim salak kafam , onu bulduğumda ondan özür diliyecektim , nasıl dileyeceğim bilmiyordum çünkü hayatım boyunca kimseden özür dilememiştim .
" hadi bizde onu arayalım Kerem ben böyle boş duramam " diyip şirketin odasından çıktım Kerem ise arkamdan geliyordu . Umarım Aylayı bulurduk ...
:::::
Gedize küfür ettiniz ama bak adam haklıymış .
Gerçi söyledikleri çok ağırdı lannn keşke o kadar ağır yazmasaydım.Eeee bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz.
Kısa biliyorum ama dediğim gibi hastayım ve tel uzun süre bakamıyorum bu bölüm bile 15 dk aldı düşünebiliyormusunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...