27

27.5K 1.1K 119
                                    


İYI OKUMALAR ÇİĞ KÖFTELERİM  ...
SİZİ SEVİYORUM

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Zil çaldığında hemen kapıya koştum , kapıyı açtım.
Mert'i gördüm elinde  canım, birtanem , değerlimiz  lahmacunlar vardı .
Ağaga azım sulandı , ben ağzı sulanmış bir biçimde lahmacunlara bakarken " ya amip beyinli alsana beni içeri aaaa ayaktamı dikilim" dedi .

Kapının önünü açtım , Mert'e elinde lahmacunla içeri girdi ve salona doğru yürüdü .
Salonun koltuğuna oturup , masayı yanına çekti ve lahmacunları masanın üzerine koydu .

Bende hemen yanına oturup lahmacun poşetini açtım , ve elime bir tane lahmacun aldım  tam iyecektimki Merte  malı elimden çekip " önce beni guruba al" dedi .

"Ya mal onun sırasımı , dur önce lahmacunu yiyek " dedim ve lahmacunu elinden almaya çalıştım ama pislik , adi şerefsiz bana lahmacunu vermedi .

" göt " diyip telefonumu elime aldım , ve onu guruba aldım .
Oda gelen bildirim sesiyle " aferim " dedi .

Tam elime alacaktımki bu sefer de elime vurup  " dur , " dedi .

Adi göt acaba bu sefer benden ne istiyordu " ne var " dedim .

" mal foto atıcaz ya " dedi . He lann ben lahmacun yemek derdinden onu unutmuştumm.

" heee lan ben onu unutum " dedim .

" at hadi " dedi.

Telefonu elime alıp , lahmacunları  fotosunu çekip guruba attım , ve mallarin mesaj yazmasını bekledim , o siradada lahmacunun bir tanesini elime alıp yemeye başladım.  Mert ' te benim gibi  hem bekleyip hemde lahmacun yiyordu.

                   "Amip beyinliler ve kraliçeleri gurubu "

   " Amip beyinliler gurubuna Mertaşkom kişisi eklendi"

Siz:

Siz: çatlayınnnnnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: çatlayınnnnnn

Siz: mertaskomdan lahmacunnn

Amip beyinlim: merttttt doğrumu

Mertaşkom : hıhı doğru

Amip beyinlim: bunu bana nasıl yaparsınız ?

Hain Yiğit: ayrıca bensizde

Amip beyinlim: sus sen Yiğit ilk ben söyledim

Amip beyinlim : tekrardan soruyorum bu ihaneti bana nasıl yaptınız?

Siz: ımm Elifcim şöyle yiyerek yaptık

Mertaşkom : aynen yiyerek yaptık

Siz: benim dediklerimi tekrarlama

Mertaşkom: edersem ne olur

Siz:;tekrardan guruptan atarım

Mertaşkom: büyüksün abla

TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin