Medya: kime ???
NE DEMİŞLER HER GÜZEL ŞEYIN BIR SONU VAR. SIZI SEVIYORUM İYI OKUMALAR.
DUYGULANDIM ŞEREFSIZİM .
1M OLMUŞUZ BİRDE ❤❤❤
...
Kınaya iki gün kala.
Heycanlıydım hemde hadinden fazla .
İstemenin üstünden iki hafta geçmişti , biz Gediz ile neredeyse hiç görüşememiştik .Bu iki hafta içinde görüştüysek iki gün falan anca .
Ve iki gün sonra Kınam olacaktı!
Akrabaların çoğu Gaziantep'te olduğundan dolayı evde halam , Teyzemgil ve kuzenimin çocukları vardı.
Onlarda bir fazlalık belli etmiyordu .
Evet bir kuzenim evlenmiş hatta çocuğa bille karışmıştı.
Ceylan 'da gelmişti . Evet o çirkef malesef evdeydi.
O Halamın kızıydı .Ve biz bu gün Bindalı ve Gelinlik bakmaya gidecektik .
Ben , Mert , Elif ,Arda , Almira , Yiğit ve Dila 'da gelecekti.
Şaşırası ama Yiğit ve Dila çok iyi anlaşıyordu.
Hatta Dila Yiğit 'e numarasını bille vermişti .Ee olmuştu canım bunlar.
Anneme de gel demiştim ama gençlerin içinde ne işim var diye gelmemişti .
Tabi Annem ve Babam üzgündü .
Abim Cansu abla ile ciddi düşünmeye baslamıştı.
O yüzden herhalde bizden altı ay sonra da abim evlenirdi.Ay İnşAllah İnşAllah .
Aynada son görüntüme bakıp "Hadiyin !" Dedim.
Şu an kapının önünde Elif ile Amlira 'yı bekliyorduk.
"Ay patlamayın geldik " dedi Almira .
Dila bizi verdiğimiz dükkan adresinde bekliyordu .
Yani onunla dükkanda göruşecektik .
Hepimiz çıktık.
Arda 'nın arabası ile Yiğit , Elif giderken .
Benim araba ile de Almira ve Mert geliyordu, mükemmel bir üçlüyük.
Arabaya bindik konumu açtım , o Sırada Almira ve Mert ön koltuk kavgası yapıyordu .
Mert kazanıp , ön koltuğa geçti .
Arabayı çalıştırıp, caddeden çıkmaya çalıştım.
Mert telefonunu , arabaya bağlayarak "Anlamazdım " diye eski bir şarkı açtı .Anlamazdın... Anlamazdın... Kadere de inanmazdın.
"Mert abi Allah aşkına değiştir şu şarkıyı , bizim derlenmemiz değil Eğlenmemiz gerekiyor ! Ama ben bunla dertleniyorum" diyip sırtını sertçe koltuğa yasladı " AH BAKKALIN ÇIRAĞI NEDEN NEDEN SEVMEDIN BENI !" dedi bir anda yüksek sesle .
"Sus kız flörtümden ayrıldım zaten ! Saçını yollarım senin şimdi " dedi Mert , koltukta rahat bir pozisyon ararken .
"Aman abi o kaybetti takma " dedi Almira .
Mert omuz silkti " O kaybetiyse ben niye acı çekiyorum peki ?" Dedi .
Ah acılı üzümlü kekim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...