51

13.3K 829 654
                                    

Medya : Arda

Aslanlarım bu bölüm de göreceksiniz kim olduğunu .

Ya bir şey farkettim eğer sınır koymasam oy gelmiyor o yüzden sınır koyacağım .

Sınır 320 oy 400 yorumcuk .

Lütfen satır arası yorum yapın , plssss

VE AŞKLAR BİR KARAR ALDIM KİTABIN ADINI TATLI MAFYA YAPMAYI DÜSÜNÜYORUM SİZ NE DERSİNİZ .

YİNE BİR MMELEK GÖÇTÜ BU HAYATTAN .
OYSAKİ NE KADAR GÜZEL GÜLÜYORDU .
GÜLÜSÜNDE CENNET SAKLIYDI .
KOMŞUNUN KÜCÜK KIZI ÖLMÜŞ DAHA YENİ ÖGRENDİK , ÇOK ÜZÜLDÜM KİZ ÇOK TATLIYDI .
LÜTFEN BİR FATIHA OKUYUN YA .

...
Sabah gözlerimi Elif'in beni dürtmesi ile açtım .

"Kankağ kalk çabuk sana bir şey söyleyeceğim hadi kalk , sana akşam söyleyecektim ama uyudum" diyordu.

Bir anda yatakta dikleşip " tuvalete girdin mi , terlik yaş olsun inşalah emmi . Umarım herkesin içerisinde osurursun... lan sen benden ne istiyorsun ya" dedim Allah'a şükür bu günde beddua kotamı doldurmuştum.

"Kız günah tövbe de " dedi Elif .

"Bana günah sana ne " dedim hürem sultanı taklit ederek

"Öff tamam o zaman bende sana dün Kerem'le olan randevumu anlatmam " dedi , it beni nereden vuracağını biliyordu .

Gözlerimi sonuna kadar açıp " birde o olay vardı değil mi ?" Dedim .

Elif koca bir gülümseme ile "evet , saçını başını düzelt bizimkileri görüntülü arayacağım " dedi .

Hemen ayağa kalkıp , boydan aynamın karşısında durup saçımı düzeltim .

Geri yatağın üstünde oturan Elif'e dönüp "hazırım hadi " diyip Elif 'in yanına oturdum .

O sırada ise Elif bizimkilerle gurup araması yapıyordu ilk Yiğit açtı .

"Lan ne oluyor , siz beni arar mıydınız ?" Dedi Yiğit. Hayvan ya kıymet bilmiyor oysaki hafta da bir cuma mesajı atıyordum.

Elif derin bir nefes aldı , sanki götünde kurt varmış gibi yerinde duramıyordu " ya Mert de gelsin öyle anlatacağım " dedi .

Tam o sırada Mert ' de girmişi , Elif telefonu ikimizi gösterecek şekilde tutuyordu .

Mert uykulu bir sesle " niye aradınız la beni " dedi .

"Ya Mert size önemli bir şey söyleyeceğim" dedi Elif.

"Söyle , o zaman ne bekliyorsun " dedi Yiğit .

Ben ise konuşmuyordum .

"Tamam hazırmısınız söylüyorum .... söylüyorum... söylüyor-"derken Mert Elif 'in sözünü kesip "kanka acunculuk yapma da söyle yatağım beni çağrıyor " dedi .

Elif üfleyip "biz Kerem 'le sevgili olduk" dedi .

Lan ne ara ?

Mert ağzını büzüp "iyi tamam " dedi ve bir anda gözlerini açıp " neğ" dedi .

Yiğit ise kaşlarını çatıp "ne ara ? " dedi . Adamım ağzımdan aldı.

Hemen söze girip " mesaj gurubuna girelim burda olmuyor " dedim .

Kabul ettiler , bende telefonu elime aldım ve guruba girdim .

Mertaşkom: ne yani benim bir zengin eniştem daha mı oldu ?

TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin