Size bir şifre vereceğim onu çözmeye çalışın hadi .
#£-£ #÷:£_¥=€???? ?€@&
Çözemseniz tasa etmeyin , hikayenin sonunda nasıl çözüldüğünü ve ne anlama geldiğini söyleyeceğim.
Sınır , koymak istemiyorum ama oy vermiyorsunuz ve yorum yapmıyorsunuz be güzelerim . Bu yüzden de hikayenin sıralaması düşüyor.
O yüzden sınır 250 oy 650 yorum.
Gediz 'den .
Aşk neydi ? Aşk; üç harf işe yaramaz bir duygu derdim Ayla olmadan önce ,çünkü bana göre öyleydi .
Sevgili neydi ? Sevgili ; işe yaramaz bir kelime , tek gecelik ilişkiyi kapsayan bir şey derdim Ayla 'dan önce .
Şimdi ise Aşk ; kelimelerin bille kifayetsiz kaldığı bir duyguydu . Nasıl anlatacağımı bilmediğim bir duygu . Yağmurdu kaçmaya çalışsan bille kaçamıyordun işte .
Kelebek misaliydi aşk ; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük .
Sevgili ise; Ayla... Yaşam... Mutluluk... bana bu kelimeleri çağrıştırıyor . Bir ömürlük bir sevgi , onsuz yaşayamayacağın birisi .
Eskiden ben şimdiki halimde birini görsem ona şaşa kalırdım , çünkü bir kadına böyle tutulmak saçma ve tehlikeli geliyordu .
Ki tehlikeliydi aslında.
ASlında Aşk eşsiz bir ucurmdu onu görmek için ne kadar illeri gidersen o kadar tehlikeye giriyordun. Ama manzarası seni büyütüyordu.
Kapı açıldı annesi , babası ve abisi açmıştı.
Alya hanım yani Ayla 'nın annesi "hoşgeldiniz çocuklar " diyip Ayla 'ya sarıldı.
Hafifçe gülümseyip "sağ olun " dedim.
Ayla ise babasına dönüp ona sarıldı " Babam can babam benim oyşşş sen ne kadar yakışıklı olmuşsun " dedi .
Babası onun kafasının üstünden öpüp "Kesin kızacağım yada izin vermem gereken bir şey yaptın ve kızmamam için yalakalık yapıyorsun " dedi .
Ayla gülüp " Aşk olsun babacım , sananda sadece senden bir şey istediğimde sevgi hareketleri yapıyorum sanar " dedi .
Babası güldü ve Ayla ' dan kolarını çekip bir anda bana yaklaşıp beni kolları ile sardı ilk başlarda şaşırsam da bende ona kollarımı dolayıp sarıldım.
Sanki çocuğuymuşum gibi sarılıyordu . Babam en son böyle ne zaman sarılmıştı ?"Hoş geldin delikanlı görmeyeli baya kas yapmışsın " diyip kollarını geri çekti .
Hafifçe gülümseyip "sağ olun " dedim .
Babası içeriyi kafası ile işaret edip "Hadiyin durmayın öyle " dedi .
Ayla ve ben içeri geçtiğimizde , Ayla 'nın abisi kolumu tutup "İçimden bir his , çılgın kardeşimle bir şey yapacağını söylüyor " dedi fısıltı ile .
"Belki " diyip salona geçip iki kişilik koltuğa oturdum . Abisi en başından beri benim kim olduğumu biliyordu bu yüzden ilk başlarda bize fazla olumlu bakmamıştı.
Ki bu umrumda da değildi ben Ayla 'yı seviyordum kimse beni durduramazdı . Onun dışında hani derler ya ' Kim karşımızda silahla durursa onu yenerim ama sen karşımda durursan bir kelimeye yenilirim '( Benn buldummm bunu yani ben demiş oluyorum jsje)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYA / YARI TEXTİNG (Tamamlandı)
Humor(Düzenleniyor) REKLAM YASAK !!! Hikayede hem mesajlaşma hemde normal yazılan hikaye vardır . Alya bir gün can sıkıntısından , kendi numarasının ilk üç basamğını değiştirerek bir numara salar şansızlık mı şans mı bilinmez o numara bir mafyanın çıkar...