Medyadaki Şarkıyla okuyabilirsiniz.
Keyifli Okumalar...
3 hafta sonra / Haziran 2015
"Anlaşılan senin kafanı o bilgisayardan kaldıracağın yok." Dedi Neymar bıkkınlıkla.
Koltukta ayaklarını uzatmış kucağındaki laptopa gömülen Angelina ofladı. Hemen ayak ucunda oturmuş kendisini izleyen adama kısa bir bakış attı. "Bir şeyler bulmam lazım. Ama elde var sıfırım."
"Kaç haftadır bir şeyler yapıyorsun zaten Angelina. O kadar çabana rağmen seni değil de babanı seçerlerse zaten seni hak etmiyorlar demektir."
"Keşke bu kadar basit olsaydı. Ama olmak zorunda, kazanmak zorundayım. Binlerce insanın hayatı söz konusu Neymar, eğer babam kazanırsa aynı şeyler devam edecek."
"Babanın bu yaptıklarından kurulun haberi yok mu?"
"Hayır, büyük ihtimalle yalnızca annem ve babam belki birkaç avukat biliyordur."
"Bir de sen. Bunu kullansana."
İç çekerek bakışlarını bilgisayardan çekip adama baktı. "Elimde birkaç video ve fotoğraftan başka kanıt olmadığını biliyorsun, Neymar. Yalnızca onlar, resmi dosyalar olmadan babama karşı bir işe yaramazlar."
Neymar tebessüm etti. "İyi de bunu bir tek sen biliyorsun."
Kız kaşlarını çatarak "Anlamadım?" dedi.
"Baban o dosyaların, kanıtların yandığını bilmiyor ki! Sadece sen biliyorsun bunu."
Angelina hızla doğruldu. Gözleri ışıldamıştı. "Blöf yapmamı söylüyorsun. Babamı tehdit edeceğim ve kurula oylama için gitmeden patron olarak kalacağım." Kucağındaki bilgisayarı hızla ortadaki sehpaya bırakarak Neymar'ın üstüne atladı, gerçekten atladı. Kollarını boynuna doladığı adama sımsıkı sarıldı. Adamın kahkahaları arasından kızın arka arkaya ettiği teşekkürler zor anlaşılıyordu. Sonunda kız ayrılıp geri çekilerek oturdu. Nefeslenerek konuştu. "O zaman ben gidip hazırlanayım, yani o fotoğrafları falan hazırlayayım."
"Ne zaman göstereceksin?"
"Yarın toplantıdan hemen önce. Böylelikle düşünmek için vakti olmayacak. Kabul etmek zorunda kalacak."
Neymar öne doğru eğilerek kızın yanağından bir makas aldı. "Aferin kızıma, e o zaman ben seni tutmayayım. Yarın anlatırsın neler olduğunu."
Kız kıkırdayarak adamın yanağına bir öpücük kondurdu. "Tamam, yarın yine bendesin, görüşürüz."
"Görüşürüz." Diyerek koltuktan kalkıp kapıya yürüdü adam. Angelina da heyecanla bilgisayarını da alıp çalışma odasına gitti. Yangından sonra eline geçen birkaç fotoğrafı bir zarfın içine koydu, videoları kopyaladığı diski de içine attı. Evrak çantasına da koyduğunda hazırdı. Şimdi babasına yarın nasıl bir konuşma yapması gerektiğini düşünme zamanıydı.
...
Masasına yaslanmış dakikaları sayıyordu kız. Saat 10'a geliyordu. Toplantı 10'daydı ve yaklaşık 10 dakika kala babasının odasına gidecekti. Elindeki bardağı kafasına diktiğinde viskinin son damlası da boğazını yakarak midesine ulaşmıştı. Damarlarında dolaşacak biraz alkolün yardımı olabilirdi.
9.47
Derince bir nefes alarak masanın üzerindeki çantasını aldı ve babasının odasına doğru ilerledi. Kapıyı çalıp içeri girdiğinde babası ayakta, takım elbisesini düzeltiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretinha (& Neymar Jr) (+18)
Fanfiction"Neither black nor white, you are my pretinha" Bazen siyah olan kadın, beyaz olan adamdı; bazen de tam tersi. Onlar birbirine zıt iki farklı kişilikti; iki farklı zihniyet, iki farklı kalp ve iki farklı ruh... Ama her nasıl olduysa, birbirlerine bağ...