Medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.
Keyifli Okumalar...
Terleyen avuç içlerini üzerine silerek ofladı. Az önce çaldığı kapının açılmasını beklerken iyice stres olmuştu. Yüzünde kocaman bir gülümseme ile kapıyı açan arkadaşına baktı. Neşe dolu sesiyle karşılamıştı kızı.
"Hoş geldin güzellik!"
Kız da gülümseyerek kendisini bekleyen açılmış kollara sarıldı ve içeri geçtiler.
"Sonunda gelebildiniz hanım efendi!"
"Hemen söylenmeye başla zaten! Bir soluklanayım ya!" deyip kendini koltuğa attı kız. Cristiano arkasından kızın küçük bavulunu getiriyordu. Bir kenara bırakıp kızın yanına geldi, kolunu omzuna atarak gülümsedi.
"Özlettin."
"Bak sen, özledin demek!" diye karşılık veren kızın bir kaşı havalanmıştı.
"Tabi özledim." Derken adamın sesi kısılmış, tuhaf bir tona bürünmüştü.
Angelina rahatsız hissederek kıpırdandı.
"E hani yemek falan yok mu? Hem diğer herkes nerede? " akşam saatleriydi. Sabah Barcelona'ya döndükten sonra Lisbon'a, Cristiano'nun yanına uçmuştu.
"Birazdan burada olurlar, alışverişe mi ne gitmişler."
"Anladım."
Aralarında son zamanlarda eskisi kadar yakın olmayışlarının verdiği bir gerginlik vardı. Sessizlik oluşmuştu.
Angelina ev kalabalık olmadan yalnızken konuşmanın mantıklı olacağını düşünerek sessizliği bozdu.
"Benim aslında seninle konuşmak istediğim bir konu vardı."
Cristiano tüm dikkatini kıza vermişti ki çalan kapı onları böldü. Kalkarak kapıyı açmaya gittiler.
Kapıyı açar açmaz heyecanla Angelina'ya koşmuştu küçük Cristiano. Diğer herkesten de neşeli sesler yükselirken Angelina bir bir sarılmıştı Cristiano'nun ailesine. Herkes, özellikle de Ronaldo'nun annesi ve küçük Cristiano kızın gelişine çok mutlu olmuştu. Kadın hızla mutfağa doğru koşturarak masayı hazırlayacağını söylemişti, peşinden Cristiano'nun kız kardeşleri de gidince Angelina da yorgunluğunu göz ardı edip mutfağa gitmişti. Masayı bir çırpıda hazırlarken herkesin yüzünde gülümsemeler, neşeli kahkahalar vardı ve bu durum Angelina'nın da iyi hissetmesine sebep olmuştu. Cristiano masanın bir başında otururken diğer tarafa da ağabeyi oturmuştu. Anneleri Maria Cristiano'nun sağ tarafına otururken Angelina'yı da sol tarafına oturtmuştu. Diğer herkes de oturunca yemeğe başlamadan toplu bir fotoğraf da çektiler.
Yemekten sonra hep birlikte oturmuşlardı. Angelina gerçekten yorulduğunu hissetse de kalkıp gidemiyordu. Bir yandan da Maria'nın sürekli imalarını görmezden gelmeye çalışıyordu. Sürekli Cristiano ile ikisi üzerinden bir şeyler yapıyordu.
Telefonuna hızla düşen bildirimler kızın dikkatini dağıttı. Alıp baktığında Cristiano'nun kendisini de etiketleyerek iki fotoğraftan oluşan bir gönderi paylaştığını gördü.
Fotoğraflardan biri yemekte çektikleri fotoğraftı. Diğeri daha yeni otururken çekilmişti. Angelina koltukta Cristiano'nun yanında kucağında Junior ile oturuyordu. Yanlarında diğer aile üyeleri de vardı ama fotoğraf daha çok onlara odaklanmıştı. Çekildiklerinden haberleri olmadığı için kendi aralarında bir şeye gülüyorlardı.
Cristiano ilk fotoğrafa herkesi etiketlemiş, ikincisine ise sadece Angelina'yı etiketlemişti. Altına da 'Familia' yazmış ve kalp koymuştu.
Şöyle bakınca çok güzeldi ama bu paylaşımın sorunlara sebep olacağını biliyordu kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretinha (& Neymar Jr) (+18)
Fanfiction"Neither black nor white, you are my pretinha" Bazen siyah olan kadın, beyaz olan adamdı; bazen de tam tersi. Onlar birbirine zıt iki farklı kişilikti; iki farklı zihniyet, iki farklı kalp ve iki farklı ruh... Ama her nasıl olduysa, birbirlerine bağ...