01.18

451 24 64
                                    

Medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.

Keyifli Okumalar...

2 hafta sonra ~ Temmuz 2015

Funchal / Maderia Adaları - Portekiz

"Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin, Cris?"

"Kesinlikle." diye mırıldanıp yola odaklanmaya devam etti adam.

Bir süre sessiz kaldıktan sonra Angelina tekrar konuşmuştu. "Her zamanki gibi evde kalsaydık-"

"Her zamanki gibi! İşte bu yüzden çıkıyoruz canım."

Oflayarak pes etti kız. Arkasına iyice yaslanarak yolu izlemeye devam etti. Niye bu kadar endişeli hissediyordu, bilmiyordu. Günlerdir hiçbir yere çıkmayıp, Cristiano'dan başkasını görmediği içindi belki de.

Araç yavaşlayıp barın önünde durduğunda kıpırdanarak inmeye hazırlandı. Vale Cristiano'nun kapısını açıp anahtarı alırken, güvenlik görevlilerinden biri de Angelina'nın kapısını açmıştı. Eş zamanlı olarak arka kapıdan inen Mesut duraksayan kızı fark edip koluna girmişti. Cristiano da yanlarına gelince hızlı adımlarla içeri girmiş, kendilerine özel ayrılan VIP bölümüne geçmişlerdi. Kalabalıktan sıyrılıp nihayet oturduklarında kız derin bir nefes almıştı.

Kendisine bakarak sırıtan arkadaşına kaşlarını çattı.

"Ne bu hallerin ya? Mağaradan çıkan ilk insan gibisin!" deyip gülmüştü genç adam.

"Kapa çeneni Mesut. Sizi dinleyip geldim, pişman etme!"

"Aman tamam." deyip omzundan ittirmişti hafifçe kızı.

Bu sabah yanlarına gelmişti Mesut. Her yaz yaptıkları gibi birlikte zaman geçireceklerdi. Cristiano 2 haftadır kızı dışarı çıkarmaya çalışsa da zorlamamıştı. Kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle kalmasını istemişti. Hoş kendisi de bu durumdan rahatsız değildi. Kendi plajı olan güzel bir evi vardı ve yalnızlardı. oldukça güzel zaman geçirmişlerdi. Uzun zaman sonra kıza yeniden bu kadar yakın olmak iyi hissettirmişti. Kız durgundu, bunun farkındaydı ama yine de günden güne daha iyi oluyor gibiydi. iyi olması için her şeyi yapardı.

Ve yapabilirdi, onu mutlu edebilirdi. Bunu artık onun da görmesini istiyordu.

İçecekleri getiren görevliyi görünce dikkati dağıldı, kızın üzerindeki bakışlarını çekti. Mesutla bir şeyler hakkında konuşup kıkırdıyorlardı, odaklanarak sohbete dahil oldu.

...

Her kadehin ardından kızın beyni işlevini biraz daha kaybediyor gibiydi. Günlerdir duygularını gizliyor, kendini de etrafındakilerle birlikte kandırıyordu. Bahsettikleri şeylere gitgide daha az gülmeye başlamıştı. Bu böyle olmamalıydı. Alkolle gevşeyip mutlu olması gerekmiyor muydu?

Mesut da Cristiano da kızdaki değişikliği fark etmişti.

Angelina elindeki boş kadehi bırakıp yeni bir kokteyle uzanmıştı ki elini tutan Cristiano engel oldu.

"Hadi dans edelim." deyip ayağa kalktı, kızı da kaldırdı. İtiraz etmeye çalışan kızı daha sıkı tutarak düşmesini engelledi ve kalabalığa karıştılar. Mesut da bir süredir bakıştığı kızın yanına giderek dans etmeye başlamıştı.

Angelina Cris'e tutunarak dans ediyordu, kendi başına ayakta durabileceğinden emin değildi. Zihnini kontrol etmeye çalışıyor, gülümseyip eğlenmek istiyordu. Gittikçe birbirlerine daha da yaklaşmışlardı. Kız bu durumu yadırgamamıştı çünkü 3 yıldan fazla süredir arkadaşlardı ve her zaman yakın olmuşlardı. Cris'in yanında kendini asla rahatsız hissetmemiş, aksine güvende ve rahat hissetmişti. Adamın elleri sırtında daireler çizmeye başlamıştı. O kadar yakınlardı ki aralarındaki boy farkı sebebiyle adamın yüzünü göremiyor, omzuna bakıyordu. Nefesini kulağında hissetiğinde gözleri kapanmış, istemsizce alnını adamın omzuna yaslamıştı. Gözlerinin önünde canlanan görüntüler o kadar gerçekçiydi şuan o anı yaşadığına emindi.

Pretinha (& Neymar Jr) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin