Medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.
Keyifli Okumalar.
"Nasıl böyle bir şeyi yaparsın?"
"Sen bana hesap mı soruyorsun?"
"Anne..." sakinleşip sesimi kontrol etmek için derin bir nefes aldım. "Böyle bir şeyi yapamazsın."
"Sana olacakları söylemiştim, üstelik henüz hiçbir şey yapmadım. Bu sana son uyarımdı."
"Anne-" Bir şey diyemeden telefon yüzüme kapanmıştı.
Bu kabus ne zaman bitecekti? Nasıl durduracaktım ben bu kadını?
Bir süre düşündükten sonra oflayarak telefonumu elime almış ve Vicente'yi aramıştım. Annemin yerini öğrendikten sonra kalkıp üzerimi giyinmiş, hazırlanmıştım.
Yaklaşık bir saat sonra işim bittiğinde geriye en zor kısmı kalmıştı.
Yavaş adımlarla aşağı inerek Neymar'ın nerede olduğuna bakıyordum, ayaklarım geri geri gidiyordu, gitmek istemiyordum.
Ondan bir şeyleri saklamak istemiyordum, ama ona söylersem iş daha kötü hale gelebilirdi. Nasıl tepki vereceğini ne yapacağını kestiremiyordum ama fevri bir şey yapacağı kesindi. Bu yüzden şimdilik kendim halletsem iyi olacaktı, daha sonra anlatırdım. Gözünün içine bakarak bunu yapmak, bir şeyleri saklayıp belki de yalan söylemek... bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.
Mutfaktan elinde protein shake'iyle çıktığında bir süre duraklamış, birbirimize bakmıştık. Beni baştan aşağı süzdükten sonra sormuştu.
"Bir yere mi gidiyorsun?" sesindeki belli belirsiz endişeyi hissetmiştim. Muhtemelen o da benim gerginliğimi hissetmiş, o yüzden böyle bir tepki vermişti.
Tuttuğum nefesi verdikten sonra direkt konuya girmeye karar verdim.
"Annemle görüşmeye gidiyorum."
"Bir şey mi oldu?"
"Biraz önce aradım. Gidip yüz yüze görüşsem iyi olacak."
"Angelina, iyi görünmüyorsun, bir şey mi söyledi? Ne oldu?"
"Hayır... Imm... Şirketle ilgili bir durum... Görüşüp geleceğim."
Bir süre birbirimize bakmaya devam etmiştik. Bana engel olup olmamak arasında kalmış gibiydi.
"Ama-"
Hızla öne atılıp elini tutarak sözünü kesmiştim. "Endişelenme. Hemen gidip geleceğim."
Dudakları aralanmış ama bir süre konuşmamıştı.
"Canını sıkacak bir şey olursa... Tartışma, nihayetinde annen... sadece... beni ara ve eve gel."
Gülümseyerek başımla onaylamıştım. Boştaki eliyle belimden tutup beni kendine çekmiş, dudaklarımızı birleştirmişti. Bana güç veren uzun bir öpücüğün ardından ayrılmış, yanağımı okşayarak fısıldamıştı.
"Akşama sürprizim var, geç kalma."
Gülümseyerek kollarından ayrılmış, kapıya yönelmiştim. Bu sefer beni yine ne bekliyordu hiçbir fikrim yoktu.
...
Yaklaşık yarım saat süren bir araba yolculuğundan sonra küçük sayılabilecek bir ofisin önündeydim. Büyük güneş gözlüklerimi takarak şoförün açtığı kapıdan indim ve bana eşlik eden güvenliği takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretinha (& Neymar Jr) (+18)
Fanfic"Neither black nor white, you are my pretinha" Bazen siyah olan kadın, beyaz olan adamdı; bazen de tam tersi. Onlar birbirine zıt iki farklı kişilikti; iki farklı zihniyet, iki farklı kalp ve iki farklı ruh... Ama her nasıl olduysa, birbirlerine bağ...