01.19

347 16 62
                                    

Keyifli Okumalar...

Gözlerini açtığında başındaki ağrıyla yüzünü buruşturmuştu kız. Ne zaman nasıl odaya geldiğini yada geceliklerini giydiğini hatırlamıyordu. Oflayarak kalkıp buraya geldiğinden beri kaldığı odasından çıkıp aşağı indi. Mutfakta başını tutarak kahve içen Mesut'u görünce gülesi gelmişti.

"Bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiş-"

Mesut hızla elini kaldırmış ve hızla konuşmuştu. "Sus, sus, sus! Hiç seni çekemem. Kahveni al ve uzaklaş."

Angelina gözlerini devirip fincana kahve koymuş, ardından oturmak için dönmüştü ki kapıdan içeri hala uyuyor gibi görünen Cristiano girmişti.

Bu sefer kendini tutamayıp gülmüştü. "Bizim her gün 5'te uyanan Goat'a bak sen!"

Cristiano kızın sesini duyunca vücüduna elektrik çarpmış gibi titredi, gözleri açıldı.

kız gülümsemeye devam ederek "Kahve?" diyerek kendisi için koyduğu fincanı uzattı. Cris bir şey demeden mutfaktan çıkmıştı.

Angelina'nın kaşları çatılmıştı. Mesut'a dönerek "Neydi bu şimdi?"

Mesut seslice esneyerek baktı.

Kız gözlerini devirdi yeniden. "Tamam, tamam uyanamadınız hala."

adamın karşısındaki sandalyeye oturarak kahvesinden bir yudum aldı.

"Evde bu kadarız değil mi? Sabah sabah sizin aptal sarışınlarınızla uğraşamıcam!"

Mesut yüzünü buruşturarak baktı. "Sana sormak lazım? Dün baya 'ateşliydin'!"

Angelina tekrar gözlerini devirerek kahvesine uzandı. Dünü hatırlamak garip hissettirmişti.

Ateşli...

Dün gördüğü rüya mı artık her neyse zihnide canlanmış, rahatsız olarak kalkıp mutfaktan çıkmıştı. Onu düşünmek bile istemezken uykularında bile rahat bırakmıyordu. Odasına giderken Cris'in kapısının aralık olduğunu görünce duraksadı.

yavaşça içeri girerek arkası dönük, yatakta oturan arkadaşına yaklaştı.

Cristiano anlık dönüp gelene bakmış, ardından hızla bakışlarını kaçırarak dönmüştü.

Angelina "Hey." diyerek yaklaşıp yanına oturmuştu.

"Dün gece muhtemelen başına bela oldum. Özür dilerim ama beni siz götürdünüz." deyip gülmüştü.

Cristiano dönüp kendisine gülümseyerek bakan kıza baktı. kızın yüz ifadesi değişmişti.

Adam kendisine o kadar farklı bakmıştı ki ne olduğunu anlayamamıştı. hızla elini uzatıp omzuna dokunmuş "Cris... İyi misin? Ne oldu?"

Hatırlamıyordu. Neyse ki kız hiçbir şey hatırlamıyordu. Adam bunun için dua etmişti. hatta kendisi de unutmak istemişti. Ama içinde bir yerlerde hatırlasın istemişti. bunu görmezden gelerek gülümsemeye çalıştı.

"İyiyim. Başım ağrıyor, o kadar. Alkolün etkileri..."

Angelina da gülümsedi. elindeki kahveyi uzattı. "İster misin?"

Gülümseyerek teşekkür etti Cristiano.

Angelina ayağa kalkarak arkadaşının omzunu sıktı.

"Benimle her şeyi konuşabileceğini bla bla bla söylememe gerek yok diye düşünüyorum." tek kaşını kaldırarak baktı.

Cristiano gülerek karşılık vermişti. Elinde değildi, ona karşı koyamıyordu.

"Git bi duş falan al. Bok gibi kokuyorsun!"

Pretinha (& Neymar Jr) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin