Medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.
Keyifli okumalar...
Üzerinde hissettiği kıpırtılardan rahatsız olarak uykusunun açılmaya başladığını hissediyordu adam. Ardından kolunda hissettiği sızıyla istemeyerek de olsa gözlerini açtı. Kendine gelmeye çalışarak gözlerini kırpıştırırken kucağında uyuyan kızın titrediğini fark etti. Ellerini koluna sımsıkı sarmış, tırnaklarını geçiriyordu. Gecenin etkisiyle kabus gördüğünü tahmin ederek kızı hafifçe sarstı. Uyanmasını fısıldadı. Kız aniden sıçrayarak uyanmış, Neymar sarılmaya çalışınca da hızla uzaklaşıp yatağın diğer tarafına geçmişti. Hızlı nefes alışverişleriyle çıplak göğsü inip kalkıyor, korkuyla bakıyordu. Neymar kızın sakinleşmesi için bekledi. Endişeli gözlerle kızın kendine gelip kollarına geri dönmesini bekliyordu.
Kız titrek sesiyle "Ne-Neymar..." diye fısıldadığında gülümseyerek kızı rahatlatmak istedi. Usulca "Benim." Diyerek elini kıza elini uzattı. Birkaç saniye tereddütte kalsa da kız da uzanıp elini tutmuştu. Neymar tuttuğu elinden kızı çekerek yeniden kolları arasına, kucağına aldı. Kızı sarıp sarmaladı. Ulaşabildiği her zerresini okşayarak kulağına sürekli fısıldadı: "Geçti, yanındayım, güvendesin." Kızın sessiz gözyaşlarını hissedebiliyordu. Sakinleşmesi için sırtındaki ağrıyı göz ardı ederek öylece beklemeye devam etti. Kız Neymar'ın kucağında yan bir biçimde oturuyordu, kalçası adamın tam bacakları arasındaydı ve kendi bacaklarını da adamın bacağı üzerinden sarkıtmıştı. Kendine gelerek hafifçe doğruldu, bacaklarını kendine çekerek kollarını çıplak bedenine sardı. Sanki tüm gece böyle değilmiş gibi utanmış, kapatmaya çalışmıştı. Bunu anlayan Neymar yana uzanarak üstlerinden kayıp gitmiş olan ince örtüyü aldı ve kızın sırtına örterek sardı, örtüyle birlikte sarılan kollarını çekmeyerek kızı tekrar kucağına çekip sarıldı. Dün gece ördüğü saçlarına öpücük kondurdu. Kız boş gözlerle karşıya bakıyordu ki karnındaki, göğsünün hemen altındaki kol dikkatini çekti. Hızla hareket ederek kollarını örtünün içinden ve Neymar'ın kolları arasından çıkardı. Neymar ani hareketini anlamaya çalışırken kız adamın kolunu tutup kendine yaklaştırmıştı. Üzerindeki yara izlerine baktı. "Bunu ben mi yaptım?" diye mırıldandı.
Neymar kafasını eğerek kızın neye baktığını gördü ve hemen kolunu kızdan çekip eski yerine getirerek sarıldı. Kız kıpırdanarak kafasını adama doğru çevirdi, masum gözlerle baktı.
"önemli değil." Diyerek eğilip kızın burnunun ucuna öpücük kondurdu. Aynı yumuşak sesiyle devam etti: "Bakma bana öyle masum masum, üzgün üzgün... üzülecek bir şey yok birkaç küçük çizik."
"Kanıyorlar... neresi çizik?"
Kıza tebessüm ederek ensesinden tutup kendine çekti, sarıldı. 'sen şuan bu halinle gerçekten beni mi düşünüyorsun bir de?' diye geçirdi aklından. Ardından başını gömdüğü boyun girintisini öpmek istedi ama kız irkilerek geri çekilmişti. "Yapma lütfen." Diye mırıldanarak örtüye daha çok sarıldı, boynuna kadar her yerini kapatıp ayağa kalktı. Kendine hüzünlü gözlerle bakan Neymar'a baktı.
"Biz tüm gece böyle mi uyuduk?"
Adam başını sallayarak onayladı.
"Niye kalkmadın, tutulmuştur her yerin böyle oturarak!" diye sitem etti çatılan kaşlarıyla.
Neymar 'ciddi misin sen ya?' diye düşünerek güldü. Doğrularak esnedi. Gerçekten tutulmuştu, sırtındaki ağrı da kanıtıydı. "İyiyim ben iyiyim..." diyerek kalktı. Banyoya gidip işlerini hallettikten sonra odaya geri dönerek yatağa oturmuş düşünen kıza baktı. "Ben kahvaltı hazırlayacağım. Sen dolaptan alırsın giyecek bir şeyler." Dedi ve kızın onaylamasını bekledi. Kız başını sallamakla yetinmişti. Asık suratıyla odadan çıkarak mutfağa indi. O şerefsizleri bulup parçalamak istiyordu. Kahvaltıda yiyebilecekleri bir şeyler çıkardı. Angelina için bitki çayı yaptı, belki iyi hissettirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretinha (& Neymar Jr) (+18)
Fanfiction"Neither black nor white, you are my pretinha" Bazen siyah olan kadın, beyaz olan adamdı; bazen de tam tersi. Onlar birbirine zıt iki farklı kişilikti; iki farklı zihniyet, iki farklı kalp ve iki farklı ruh... Ama her nasıl olduysa, birbirlerine bağ...