Beköszöntött az idei advent, és nemsokára érkezik majd a karácsony is. Én pedig, ahogy ígértem, ebben az évben is készültem nektek egy kis ajándékkal. Egészen pontosan egy adventi naptárral, ami hasonló lesz majd, mint a tavalyi. December 1-től nyílnak majd ki az ablakai, vagyis onnantól lesznek olvashatóak a fejezetek, amik egészen karácsonyig tartnak majd.
Az viszont fontos, mielőtt nekiállnátok, hogy ez a történet a tavalyi naptár folytatása ugyanazokkal a szereplőkkel, ugyanazokon a helyszíneken. Éppen emiatt említésre kerülnek majd korábbi események is, amik ismerete nélkül nem lesz teljesen érthető, illetve élvezhető az élmény. Ezért mindenképp azt javaslom, hogy még december előtt olvassátok el a 2021 – Adventi Naptár című történetet, mielőtt az újabb eseményekbe belevetnétek magatokat.
És hogy mire számíthattok 2022-ben? A megszokott szereplők visszatérésére. Néhány újabb karakter felbukkanására. És természetesen meglepetésekre, amiket nem fogok előre elspoilerezni. Mindezeket pedig a karácsonyi csoda tartja majd össze, fűzi fel egy egész láncolattá.
Annyit elmesélnék érdekességként azért, hogy még szeptemberben, mielőtt nekiálltam volna az újabb naptárnak, tartottam több platformon egy szavazást. Azt szerettem volna kideríteni, hogy milyen formában szeretnétek megkapni a folytatást. A kérdéseim arra irányultak, hogy a négy eredeti párról olvasnátok inkább, vagy a tavalyi történetben felbukkant új szereplőkről (mint például Dylan), esetleg az idősekről.
A szavazás eredménye meglepően kiegyensúlyozott lett, mind a három generáció nagyjából egyforma mennyiségű szavazatot kapott. Ezen felbuzdulva igyekeztem én úgy megírni napi fejezeteket, hogy mindenki egyforma mértékben kerülhessen reflektorfénye. Természetesen lesznek majd kisebb-nagyobb egyenetlenségek, de erről nem árulok el többet.
Mindezek után pedig szeretettel várok mindenkit az újabb történettel.
YOU ARE READING
2022 Adventi naptár
RomanceEltelt egy újabb év, de a világ továbbra sem állt meg. A korábban megismert sorsok még inkább összefonódtak, a barátságok, párkapcsolatok alkotta fűzért új események és láncolatba becsatlakozó új szereplők színesítik, így bonyolítva minden résztvevő...