Utószó

113 17 13
                                    

Ez csak egy nagyon rövidke pár gondolat lesz így a végére tőlem nektek.

Először is szeretném megköszönni mindannyiótoknak, hogy nap nap után velem tartottatok ebben a kalandban, hogy végigkísértétek a négy páros és az új szereplők decemberét. Hálás vagyok, hogy elkísértetek az esküvő megszervezésében, Erik megpróbáltatásaiban, és Dylan első szerelmének megismerésében. Remélem, hogy idén is sikerült beváltanom a történethez fűzött reményeiteket, és hogy majd jövőre is visszatértek a srácokhoz.

Köszönöm a sok támogatást, amit ez alatt az egy hónap alatt kaptam tőletek, akár a visszatérő olvasás, akár kedvelések, akár kommentek formájában. Bevallom őszintén, hogy jó nagy fába vágtam a fejszémet idén is, hiszen egyáltalán nem bizonyult kis feladatnak tető alá hozni ezt a negyvenötezer szavas történetet. Ez már majdnem egy regény! De higgyétek el, minden percét élveztem. És bár igyekeztem nem részrehajló lenni, de sajnos voltak olyanok, akik kissé kevesebbet szerepeltek idén. Ilyen volt egyértelműen Pete és az éttermi gárda, de az idősek is. Ez mindenképp kellett ahhoz, hogy Erik és Dylan elég „képernyőidőt" kaphassanak.

Viszont, ha szeretnétek jövőre is folytatást, akkor azt tervezem jobban körüljárni, hogy Cook miért annyira Grincs, illetve megnéznénk, hogy alakul Erik és Jase kapcsolata.

Egyébként meg, ha van bármi, amiről szívesen olvasnátok, ne kíméljetek, és írjátok meg kommentben.

Mindenesetre én most búcsúzom erre az évre, de jövőre is sok új történettel és érdekességgel térek majd vissza.

És még egyszer szeretném megköszönni minden erre az adventi naptárra fordított perceteket. 💖

2022 Adventi naptárOù les histoires vivent. Découvrez maintenant