– Hé, Dylan! Hallottad a nagy hírt? – fogadta a klubban szerzett legjobb barátja, amint belépett a közös helyiségbe.
Cyril önmagához híven szinte vibrált a lelkesedéstől és energiától, ahogy azonnal a fiú mellé szegődött. És természetesen hagyta, hogy Porcelán egy pár percre elterelje minden figyelmét, szinte áhítattal kezdte vakargatni a kutya mindkét füle tövét, aki hirtelen nem is tudta melyik kéz irányába fordítsa azt az okos fejét.
Dylan pár pillanatig hagyta zavartalanul hízelegni barátját a hófehér ebnek, majd amikor már elég sokan gyűltek köréjük, karon fogta Cyrilt, és arrébb húzta, egyrészt azért, hogy a többieket is hagyja leróni a tiszteletüket Porcelánnak, másrészt, hogy kifaggassa a hírről, amiről úgy tűnt, hogy lemaradt. Azt pedig kínzás alatt sem vallotta volna be, hogy azért is, mert nem akarta látni, ahogy pár lány rajongástól ragyogó szemekkel legyeskedik barátja körül. Visszautasította a vádat, hogy féltékeny lett volna. De inkább a lányok foglalkozzanak csak Porcelánnal, Cyrilt meg hagyják békén.
Cyril nem tiltakozott az ellen, hogy Dylan picit arrébb terelje, és a kutyát hagyja ott maguk helyett tartani a frontot. Majd utánuk megy, ha elunta a jó dolgát, vagy ha Dylan hívja.
– Jaj, ezek a rajongók – tett egy színpadias mozdulatot Cyril. – De te vagy a hősöm, hogy kimentettél közülük.
Dylan igyekezett nem forgatni a szemét. Tény, hogy általában zavarták Cyril rajongói, mert mellettük ugyan miért nézett volna éppen az ő irányába? Azt most, hogy mennyire volt hetero, inkább hagyjuk figyelmen kívül. Egyébként voltak olyan esetek, amikor kifejezetten szórakoztatta, hogy Cyril menekülni kényszerült az érte epekedő lányok elől, de az utóbbi időben egyre ritkábban fordult elő hogy derülni tudott volna ezen, inkább csak fájdalmat okozott neki saját eltitkolt érezései miatt.
– Inkább Porcelán a hős – rázta meg a fejét vigyorogva, és büszke volt magára, hogy semmi sem hallatszik a hangján. – Ő tartja a frontot helyettünk.
– Jogos, jogos. Jövök neki egy csomag nasival.
– Csak óvatosan, mert az orvos szerint így is túl jó húsban van.
– Az orvosok túl dramatizálják, egy kis nasi még nem ártott senkinek.
– Milyen pletykát akartál elmesélni? – kérdezte téma elterelésként inkább Dylan, mert nem akart abba belemenni, hogy Porcelán mennyire nem "kis" nasikat kap.
Cyril arca felragyogott, mindig is szeretett szerepelni, és az, hogy egy új pletykát tovább adhat, kiváló alkalom volt erre. Dylan pedig kínzás alatt sem vallotta volna be, hogy a szíve eszeveszett kalapálásba kezdett, annyira jóképűnek látta. Ő már azzal is megélegetett volna, ha megáll az idő, és örökre nézheti azt az elbűvölő arcot.
A pletyka nem is érdekelte igazán, talán ezért is volt az, hogy nagyjából mindenki előbb értesült nála a legújabb hírekről. De a legelső mindig kivétel nélkül Cyril volt, és ő természetesen mindig igyekezett megosztani ezeket a legjobb barátaival. Legelsőként Dylannel – kivéve persze, amikor bárki más akadt az útjába, akinek el kellett mesélnie. Cyril sokkal harsányabb jelenség volt, mint a másik fiú, annak ellenére is, hogy a megjelenése nem engedett erre következtetni. Alacsony termetű, vékony, de annál jóképűbb fiú volt, akit gyakran becsültek alá, figyelmen kívül hagyva a csinos vonások mögött megbúvó intelligenciát és éles észjárást.
Joggal merülhetett fel a kérdés, mit keresett ő itt ebben a bántalmazott fiatalok számára létrehozott klubban. A válasz egyszerű, Cyril kisebb, vékony és kecses termete vonzotta a bántásokat, csúfolódást az iskolában és otthon is. Egészen addig, amíg az iskola pszichológus azt nem javasolta, hogy kezdjen el stresszkezelésre ebbe a klubba járni. A szüleinek pedig azt javasolták, hogy vigyék másik iskolába, amit fenntartásokkal, de a fiúk érdekében végül megléptek. Amióta pedig átkerült az új iskolába, és a klubba meg pszichológushoz járt, azt is igyekezett megtanulni, hogyan tegye helyre magában a korábbi bántalmazásokat. Sőt ehhez az újonnan szerezett képességhez az utóbbi időben csípős nyelv is társult, amivel meglehetősen hatékonyan tudta helyretenni a csúfolódókat.
STAI LEGGENDO
2022 Adventi naptár
Storie d'amoreEltelt egy újabb év, de a világ továbbra sem állt meg. A korábban megismert sorsok még inkább összefonódtak, a barátságok, párkapcsolatok alkotta fűzért új események és láncolatba becsatlakozó új szereplők színesítik, így bonyolítva minden résztvevő...