Kóbor és Porcelán kényelmesen nyugtatta fejét Dylan combján az autó hátsó ülésén, és miközben John vezetett, és az utazás lendülete ringatta őket, teljes megelégedéssel „tűrték" a fültővakarást. A két eb gyorsan örökbe fogadta Dylant, amikor bekerült a családba, sőt Porcelán néha kifejezetten jobban ragaszkodott hozzá, mint Johnhoz. Ha pedig úgy utaztak, mint most, amikor mind a két felnőtt jött, és ezért a fiú a hátsó ülésre kényszerült, azonnal körül fogták két oldalról.
Ha bárki rákérdez, kikérték volna maguknak a vádat, hogy csak a kijáró simogatás miatt feküdtek ilyen kényelmesen a fiún – bár valljuk be, az azért bármikor még jobbá tudta tenni a napjukat. Arról nem is beszélve, hogy fejüket Dylan combján nyugtatva lehetett a legkényelmesebben társalogni.
Most ezt csinálták. A maguk kutya módján beszélgettek.
🎄🎄🎄🎄🎄
Porcelán: Hallottad? Elkísérhetem Dylant a többi ember közé.
Kóbor: Igen, hallottam. És ez gonoszság. Mikor mehetek én is?
Porcelán: Hát általában John szokott téged is hozni, amikor a fiatalokkal foglalkozik.
Kóbor: Igen, de most mondta, hogy ma nincs ilyen terve.
Porcelán: Akkor te vele maradsz ma. Valakinek vigyáznia kell rá is.
Kóbor: Rendben, de egyszer vihetne engem Dylan barátokat szerezni, és akkor te tudnál Johnnal maradni. Elvileg mindketten egyformán vagyunk felelősek értük, nem? Meg én vagyok velük régebb óta. És őszintén néha úgy érzem, mintha háttérbe lennék szorítva. Dylan egyértelműen téged szeret jobban.
Porcelán: Ha nem ismernélek jobban, azt hinném, féltékeny vagy.
Kóbor: Ha nem ismernélek jobban, azt hinném, gúnyolódsz velem.
Porcelán: Sosem tennék olyat. Viszont megint hülyeségek miatt aggódsz. Azt senki sem vonhatja kétségbe, hogy te voltál az első. John sosem lehet elég hálás azért, hogy vigyáztál rá, én csak utánad jöttem, miután te már elvégezted a munka nagy részét. És nem tudom, hogy te melyik házban élsz, de szerintem csak a vak nem látja, hogy mennyire megváltoztathatatlan tény az, hogy John téged szeret jobban. És ha innen nézed, az is teljesen érthető, hogy Dylan azért ragaszkodik hozzám jobban, mert neki meg én voltam az első. Neki én segítettem úgy visszajönni a szakadék széléről, mint ahogy te Johnnak. Ezért szeret Dylan engem jobban.
Kóbor: Tudom, hogy az a dolgunk, hogy a támaszaik legyünk, de azért néha nagyon örülök neki, hogy Steve-vel nincs semmi gond. Ha még rá is vigyázni kellene, sosem érnénk utol magunkat. Nem tudnánk ketten egyszerre három ember után futni.
Porcelán: Ne is mondd, belegondolni is rossz, hogy néha mennyire nem mennek semmire nélkülünk. Néha úgy érzem, hogy mi ketten is kevesen vagyunk John és Dylan mellett. Még szerencse van nekünk Steve, és ő tud akkor segíteni, amikor épp egyikünk sincs amellett, aki bajban van.
Kóbor: Igen, jó, hogy neki is lehet hasznát venni. És az sem utolsó szempont, hogy őt szinte mindig át lehet verni, hogy adjon még egyszer enni nekünk.
Porcelán: Erre Dylant is rá kéne nevelni, ő sokszor elfelejti. Micsoda dolog ez!
Kóbor: De Johnnak mindig eszébe jutunk. Sőt nekem már őt is sikerült átvernem, és elhitetni vele, hogy még nem adott enni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
2022 Adventi naptár
RomanceEltelt egy újabb év, de a világ továbbra sem állt meg. A korábban megismert sorsok még inkább összefonódtak, a barátságok, párkapcsolatok alkotta fűzért új események és láncolatba becsatlakozó új szereplők színesítik, így bonyolítva minden résztvevő...