Keyifli okumalar...
Jeongguk yukarıya çıktıktan sonra kendime bir güzel sayıp sövmüş, ardından duşa girmiş acıyan penisimi rahatlatmıştım. Cidden bir an kendimi unutmuştum.
'Tamam, en Jeongguk enayisi sensin.'
Rahatladıktan sonra, odamda sıcak bir duşun ardından altımda sadece eşofmanım ile çıkmış, Jeongguk'un kapısına gidip biraz dinlemiştim. Ama ses yoktu.
Uyumuş olabilir mi?
Ağrısı mı var?
Bir şey söylememem bu kadar etki etmiş olamaz. Onun iyiliği içindi. Diye beynimi tırmalayan düşüncelerim ile birlikte salona indim. Ben hayatımda ilk defa bir omegayı kırdığım için kendime lanetler okuyordum. O da benim omegam, Tanrı kahretsin!
Uzun zamandır şirkette ki işler ile uğraşmıyordum. Bu yüzden aşağı da salonda ki koltuğu temizledikten sonra, bilgisayarımı alarak oraya oturdum.
Çalışmak için değil, kafam dağılsın diye..
***
Aradan bir saat geçmiş, omegadan hâlâ ne bir ses vardı, ne de yaşama dayalı bir eylem. Gerçekten endişelenmeye başlamıştım artık.
Saat öğleden sonra bir amına koyayım!
İşlerimin arasında, omegalar ile ilgili birçok yazı da okumuştum. Fakat, omegamın gözlerinin rengi hakkında hiçbir şey bulamamıştım.
O farklıydı. Babamın onunla eşleşmemi isteyeceği kadar farklı.
Babam, bana hiçbir zaman iyi davranmamıştı. Her kavgamızda, annemi benim öldürdüğümü söylemiş, çoğu şeyde destek çıkmak yerine beni aşağılayıp, hor görmüştü.
O babaannemin saçlarımı okşamasını bile bana çok görmüştü.
Annem, babamın tam tersi güzel bir kadınmış. Her zaman iyiliği ister, o yönde ilerlermiş. Severmiş babamı, seviyorlarmış birbirlerini. Babam sevgiyi onunla öğrenmiş, sevgi sözcüklerini ilk onda kullanarak, sevgiye ilk adımını atmıştı.
Babamla eşleşmek istediklerinde önlerinde bir çok engel varmış. En başta engel olarak, babamın kral olması yer alıyormuş. Babaannem hep anlatırdı bana onları. Babaannemin eşi olan Delta öldükten sonra, babama bırakmışlar herşeyi. O da annem ile evlenene kadar babasının katı düzenini sürdürmüş.
Annem ile evlendikten sonra ise, o katı düzen ortadan kalkmış, yerini şuan da olduğu gibi sevgi, şefkat, aşk, ve merhamet gibi güzel duygular almış.
Annem gerçekten hem duyguları, hem bedeni, hemde yüzü ile güzel bir omegaymış.
Alfa Jeon'u bile savaşta annem ikna etmiş, savaş bu şekilde barışla sonuçlanmıştı.
Jeon'ların ailesi de pek tekin değildi. Hele ki Jeongguk'un dedesi. Yıllar önce ki anlaşmazlığı bile gözüne sokardı. Ama daha sonra bu huyundan vazgeçti diyorlardı.
Ben düşüncelerime dalmış, gözlerim kapanırken kapının çalması ile şakaklarımı ovuşturdum. Başım ağrıyacaktı kesin.
Yavaşça ayağa kalkıp kapıya ilerledim. Kapıya birkaç adım kala merdivenlere baktım. Hala o lanet olası sikik odadan çıkmamıştı. Cidden sınırlarım zorlanıyor.
Kapının önüne gidip, önümde ki küçük delikten dışarı baktım. Gelen Yoongi ve Jimin'den başkası değildi. Zaten gelmeseler bile Yoongi'yi arayıp çağıracaktım ya da ben gidecektim. Çünkü birilerine -Ki Yoon'dan başkası kolay kolay olamaz- anlatmaya gerçekten ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGA KİM ~TAEKOOK
Fanfiction"Reşit olduğu gün Delta ile eşleşmek zorunda kalan omega, Prens Jeon Jeongguk." "Onun kılına zarar vereni diri diri yakmaya yemin etmiş olan Delta eşi, Prens Kim Taehyung." Semetae! Ukekook! Başlangıç Tarihi:16.10.2022 omegaverse.