Selamünaleyküm.
Keyifli okumalar...
Jeongguk~
Taehyung saçlarımı şefkatle okşarken midemde yukarıya doğru gelen yanma hissi ile elimi ağzıma kapatarak kucağından kalktığım gibi, alt kattaki banyoya koşturdum. Hızla klozete eğilip istifra ederken sırtımda güçlükle hissettiğim el ile Taehyung'un da peşimden geldiğini anladım.
Taehyung ve Jimin hyung'un bana yedirdikleri de dahil olmak üzere bugün yediğim ne varsa çıkartırken tahriş olmuş boğazım ile kendime gelmeye çalıştım. Ardından elimle ağzımı silerek doğrulmaya çalıştım. Fakat dönen başım yüzünden geriye doğru tökezledim.
Delta belimi kavrayarak düşmemi engellerken diğer eliyle hızla sifona basarak, klozetin saniyeler içinde temizlenmesini sağladı.
Boğazımda ki yanma hissi ve Taehyung'un beni yönlendirmesi ile lavabo taşına kasıklarımı yaslayarak, titreyen ellerim ile yüzüme su çarptım. Ardından son kez ağzımı çalkalayarak yavaş hareketlerle Taehyung'a döndüm.
Ben ona döner dönmez o elinde ki havlu ile yüzümü ve boynumu ardından da ellerimi çabucak kurulayarak havluyu banyonun içinde bir yere gelişi güzel fırlattı.
Ben garip bir dalgınlıkla havlunun gittiği yere bakmaya çalışırken Delta belimden tutarak daha yeni istifra ettiğim için halsiz olan bedenimi koltuk altlarımdan tutarak kucağına aldı. Refleksle bacaklarımı beline, kollarımı da boynuna doladım.
"Az önce iyi olduğunu söylemiştin bebeğim..." Dedi, endişeli sesi. Kurdumu hâlâ hissedemiyordu büyük ihtimalle. Omega babamda öyle demişti. Eğer hamile isem, Taehyung beni uzun bir süre hissedemeyecekti. Bu sadece Delta'lar için geçerliymiş ve Alfa'lar eşlerini hamileliklerinin ilk anından doğuma kadar hissedebilirlermiş. Yani Omega babam öyle söyledi...
Bu önlemi kurdum alıyordu ve ondan saklıyordu. Ama ben daha gerçekten hamile olup olmadığımı bile bilmiyordum. Bu kadar kısa sürede olması mümkün müydü? Ya da Taehyung daha bunun erken olduğunu söylerken bebeği kabul eder miydi?
En doğru soru; Ben eğer hamile isem bu bebeğe bu yaşımda gerçekten iyi bir baba olabilir miydim?
Sırtımın yumuşak ve soğuk bir yüzeyle buluşması ile düşüncelerimden sıyrılırken içimden bariz bir ürperti geçip gitti. Ben düşüncelerime dalıp gitmiş bir şekilde ne ara odamıza geldiğimizi bile hatırlamazken Taehyung üzerimi örterek geri çekildi.
"Doktor çağıracağım, bebeğim. Yataktan çıkmak yok." Dediği şeyle gözlerimi irice açarak tam gidecekken bileğinden tuttum. Omega babam Taehyung'un haberi olmadan doktora gitmemi söylemişti. Önce doktor ile detaylı bir şekilde konuşmamı daha sonra Taehyung'a her şeyi anlatmamı söylemişti.
Eğer şimdi doktor gelir ve bir şeyler söylerse, bunu direkt Taehyung'a söyler ve beni es geçerek açıklamayı ona yapardı.
"Bu sefer iyiyim Taehyung, gerçekten. Sarılıp uyuyalım şimdi, lütfen..." Dediğimde dudaklarını birbirine bastırarak tutmadığım elini yumruk hâline getirdi. Bu hareketine karşılık dudaklarımı büzerek, gözlerimi tatlı olsunlar diye irileştirdim.
"Bakma bana öyle, tamam çağırmıyorum doktor falan. Şuan iyi görünüyorsun ama, ben hâlâ kurdunu hissedemiyorum. Sikeyim!"
Sonlara doğru bağırması ile elimi bileğinden çekerek korku ile ona baktım. Sinirleniyordu. Kurdu kurdumu hissedemedikçe ona baskı uyguluyor olmalıydı. Benim bir an önce onun haberi olmadan doktora ya da Jeon krallığında ki tanıdık şifacıya gitmem gerekiyor, Tanrım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGA KİM ~TAEKOOK
Fanfiction"Reşit olduğu gün Delta ile eşleşmek zorunda kalan omega, Prens Jeon Jeongguk." "Onun kılına zarar vereni diri diri yakmaya yemin etmiş olan Delta eşi, Prens Kim Taehyung." Semetae! Ukekook! Başlangıç Tarihi:16.10.2022 omegaverse.