"Hamilelik bende unutkanlık yaptı galiba."

2.8K 229 120
                                    

Keyifli okumalar...

Sadece kendini toparlanmış gibi gösterip dışarıya ön gösterim sunuyordu. O güçlüydü, ama her gücünde bir sınırı, bir çöküş noktası vardı. Benim sevgilimde tam o noktaya ayak basmıştı.

"Öyle mi yapmışım ya?" Dedi gülerek. Zihnimi okumayı derhal bırakmalıydı. Cidden sinir bozucu olmaya başladı bu durum. Jimin hyung ile konuşurken düşündüklerimi de duyuyordur şimdi!

"Aynen öyle. Ama kurdunla iletişime geçip duymamamı istersen, o halleder. Yapmadığın sürece, düşüncelerin de aynı senin olduğun gibi, bana ait."

"Kurdumla iletişime geçip, senin benim düşüncelerimi duymanı istemezsem, kurdum ona göre hareket edecek yani?"

Sorgular gibi çıkan sesimle başını olumlu anlamda salladığını hissettim, hemen ardından da saçlarıma bırakılan minik dudak darbelerini.

Bu işime yarar benim, hemde fazlasıyla. Omega, o bize istediğimizi vermedi...

'O iş bende.'

"Keşke bu kadar çabuk icraata dökmeseydin, sözlerimi."

Taehyung'un sözleri ile kıkırdarken aklıma gelen soru ile, ona mümkünmüş gibi biraz daha yaklaştım. Tam kucağına çıkacağım sırada, ellerini belime sabitleyerek yatağa geri yatmamı sağladı.

"Bu sefer tutamam kendimi, zaten kokun çok yoğun, acı bana bebeğim." Başımı olumlu anlamda sallayarak, bana yastık niyetine uzattığı koluna başımı gömdüm. Kokusunu seviyordum.

"Taehyung, neden bana Vita'm diye seslendin? Garip bir şekilde bu kurdumun çok hoşuna gitti. Ama ben Vita değilim ki. Daha önce de bir Vita'nın özelliklerini taşıdığımı söyledin."

Dudaklarım kendi sözlerim ile istemsizce büzülürken Taehyung eliyle saçlarımı tarayarak, ona doğru uzattığım elimi tutup dudaklarına götürdü. Onun elinin yanında küçük ve beyaz kalan elime birkaç öpücük kondurdu. Ardından boğazını temizledi.

"Öyle, sevgilim. Sen iki kurdu da bedeninde barındırıyor, yaşatıyorsun. Bir Omega'nın özelliklerine sahipsin ama, bir o kadar da Vita'sın."

Hiç istifimi bozmadan tekrar konuşmak adına araladım küçük dudaklarımı.

"Peki, senin bu konu hakkında ki düşüncelerin neler? Yani hem Vita'yım, hemde Omega."

"Benim için hava hoş. Seni seviyorum, çok seviyorum. Eğer Vita olmasaydın, Feromonlarıma dayanamazdın. İlk sevişme de ya da ettiğimiz o kavga da, hastanelik olabilirdin. Hatta daha beteri. Mesela bana ayak uyduramayabilirdin."

Başımı olumlu anlamda sallayarak kokulu boynuna başımı koyarak, biraz daha gömüldüm. Ki telefonun çalması ile Taehyung hafif doğrularak beni sarsmadan telefonu açtı, ardından kulağına götürdü.

"Aera?" Duyduğum isimle anında doğrularak telefona yaklaşmaya çalıştım. Yine mi şu kız ya!

Duyduğum boğuk bir kaç kelimeden sonra, biraz daha yaklaşmaya çalıştım. Benim üzerine uzandığımı fırsat bilen Taehyung da bunu değerlendirerek yanağıma ardı ardına birkaç öpücük kondurdu.

"Her şey hazır mı? İstediğim gibi hallettiniz mi hepsini?" Dediğinde ben telefona biraz daha yaklaşmıştım, şimdi biraz daha net duyuyordum işte.

"Evet, efendim. Her şey istediğiniz gibi hazırlandı ve mekanlar kapatıldı. Birde Bay Jung bugün işe başladı, şirket konusunda gözünüz arkada kalmasın. Miniğe bir banka hesabı açmamı istemiştiniz, onu da hallettim. İstediğiniz tutarı da o hesaba yatırdım. Kim's kozmetik sektörünün de geliri o hesaba aktarılacak."

OMEGA KİM ~TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin