Nie sądziłam, że ten błąd będzie miał, aż takie skutki.
Stałam, przed lustrem w stroju kąpielowym. Biała góra i w tym samym kolorze dół. Włosy spięłam w wysokiego kucyka i nałożyłam na twarz okulary przeciwsłoneczne. Na strój narzuciłam zwiewną różowożółtą sukienkę. Dawno już nie byłam na plaży, by popływać na desce. Od dawna już ćwiczę. Nie zaprzeczę, że oprócz talentu aktorskiego, który niestety zaniedbałam, mam też zdolności do skimboardingu. Zgadałam się dzisiaj z wszystkimi, że pójdziemy na plażę bo są wysokie i mocne fale. Od dziecka woda to było coś dla mnie. Odkąd moja pamięć sięga to próbowałam przeskakiwać fale trzymając rękę taty. Dla każdego to była frajda i normalna zabawa dla dziecka, jednak pare lat temu przez przypadek odkryłam umiejetność do różnych czynności wodnych. Od tego czasu moje życie się zmieniło. - do momentu, gdy zaczęłam tracić samą siebie. Jednak ostatnio stwierdziłam, że za niedługo zaczynają wakacje, a później każdy wyjeżdża na studia, więc można, by było teraz tą umiejetność podszkolić. Z naszej grupy znajomych, nikt nie wiąże z tym jakoś wielkiej przyszłości.
Adele - Niby wie, jak się jeździ, jednak rzadko to wykorzystuje. Po szkole chce założyć swoją firmę, najprawdopodniej z jej własnymi projektami ciuchów, butów, torebek i bielizny i podobnymi rzeczami.
Tyler - Jest bardzo dobry w tym co robi, jednak wiąże swoją przyszłość z zarządzaniem i to właśnie będzie studiował.
Jake - To właśnie on mi zaoferował nauczenie się jazdy, gdyż on uczył się od dziecka. Tak samo, jak Tyler jest dobry w tym co robi, lecz z tego co się nie mylę to chłopak narazie nie chce się z nami dzielić swoimi planami przyszłościowymi.
Erin - Brunet zaczął się kolegować z nami dopiero nie dawno, więc jeszcze nie miał okazji z nami serwować. Narazie nie ma żadnych szczególnych planów co do swojej przyszłości.
Tiffany - Dziewczyna też posiada zdolności do jeżdżenia, jednak ona wykańcza swój talent aktorski, któremu chce się poświecić teraz jak i po skończeniu szkoły.
Melissa - Czyli ja, chciałabym mieć z tym jakąś przyszłość. Każda chwila jaką mogę spędzić w wodzie sprawia mi przyjemność, lecz mała jest szansa, by wszystko wyszło tak, jak chce dlatego będę studiowała psychologię.
Jednak wszyscy jesteśmy jeszcze dziećmi i życie może nas sto razy jeszcze poturbować.
Wszyscy byliśmy jeszcze dziećmi, a życie nas poturbowało na wszystko strony.
Weszłam na naszą grupę, gdzie zobaczyłam 6 nieodczytanych wiadomości.
Jake: Od zawsze wasze płeć jest dziwna.
Adele: Powiedział mężczyzna.
*Erin dodał użytkownika Matthews*
Erin: pomóż mi z nimi.
Matt: Myśle, że już nic się nie da zrobić.
Tiffany: sugestia?!
Nie miałam ochoty znów się wczytywać, więc napisałam krótką wiadomość.
Melissa: Ja już jestem gotowa. Nie musicie po mnie podjeżdżać ja już wychodzę i poczekam tą godzinę na was na plaży.
Miałam w planach jeszcze się porozgrzewać i pobiegać po plaży.
Tyler: Na pewno? Dla mnie to nie problem przyjechać pod twój dom.
Melissa: Nie, dzięki :))
***
Weszłam przez wejście na plażę. Rozglądałam się i nie było dość dużo ludzi, jednak było trochę turystów. Podeszłam do budki, gdzie najczęściej trzymam swoje rzeczy. Większość pracowników tu jest młodych, więc fajnie się z nimi rozmawia.
CZYTASZ
Nigdy o tobie nie zapomnę
Teen FictionMelissa Williams dziewczyna kojarzona tylko z uśmiechem na twarzy i miłą atmosferą, która od niej bije. Czy jest osoba, która ją zna i powie, że dziewczyna nie tętni życiem? Nie No właśnie... Lisa posiada kochających ją rodziców i przyjaciół, który...