Met ongeloof kijk ik de jongens aan. Ik probeer wat uit mijn mond te krijgen, maar dat gaat gewoon niet. ''Je moeder belde ons, en heeft heel het verhaal uitgelegd. Ze vroeg of wij nog één nummer aan jou konden zingen, en daar zeggen wij geen nee tegen!'' Grinnikt Liam. Ik zie dat mijn moeder, vader, Bibi en Jason er ook al staan. Ik ren op ze af en geef ze een hele dikke knuffel. ''Dankje!'' Schreeuw ik van blijdschap. ''Zullen we misschien iets beneden gaan drinken, Sophie, is je naam toch?'' Vraagt Niall lief. ''Ja graag!'' ''Oke, we laten jullie wel even, wij gaan er wel vandoor! Dan kan jij even bijkletsen met je idolen.'' Zegt mijn moeder, en ze knipoogt erbij. Iedereen moet grinniken, waarvan ik voel dat ik ga blozen, fijn.
We zitten beneden, gezellig iets te drinken, en we praten over van alles. Ik ben blij dat ze nog niet over de kanker zijn begonnen, al zullen ze er wel ooit over beginnen. We zien allemaal mensen raar naar ons kijken, maar gelukkig, zijnde fans er niet.
''Zo Sophie, van wie ben jij het meest fan.'' Vraag Zayn oppeens. OMG, Zayn, waarom. De jongens lachen om mijn reactie, wat ook niet zo raar is. ''Nou, zeg dan, ik zie dat je een favoriet hebt.'' Dringt hij aan. ''Nouu, ehmm.'' De jongens kijken mij vol spanning aan, waardoor ik, weer, begin te blozen. ''Harry.'' Zeg ik heel zacht, maar wel verstaanbaar. De jongens kijken teleurgesteld, behalve Harry, die begint te grijnzen. ''Oja Sophie, ben ik jou favoriet?'' Glimlacht hij naar mij. ''Ja.'' Iedereen schiet in de lach. ''Dat is heel fijn om te weten.'' Grijns Harry. O, god, wat hebben mensen toch met grijnzen?
JE LEEST
30% {H.S}
FanfictionSophie is een 17- jarige Directioner, die Kanker heeft. Ze heeft maar 30% om te overleven, en ligt in het ziekenhuis. De doktoren hebben alles gedaan wat ze konden, nu moet haar lichaam gaan vechten om te overleven. Wanneer One Direction een concert...