Hoofdstuk 30 {EINDE}

329 19 10
                                    

P A A R   M A A N D E N   L A T E R

POV HARRY

''Hallo, ik ben Sophie Styles, en wanneer jullie dit lezen, ben ik helaas niet meer onder jullie. Ik had, zoals jullie weten, maar 30% kans op het overleven van kanker. Helaas, heeft die 70% het toch gewonnen. Ik ben 18 jaar geworden, en had een lieve echtgenoot, Harry Styles. Ik had nooit verwacht dat een beroemde jongen, met miljoenen fans en volgers, verliefd kon worden op een normaal meisje zoals ik. Ik dacht dat ik lelijk was, door de chemo en door de kanker, maar Harry liet mij zien, dat ik eigenlijk een hele mooie vrouw ben. Ik had graag kinderen gewild, al is dat er niet van gekomen. Ik wil nog zeggen dat ik van mijn lieve familie houd, en van mij lieve man. Het spijt me dat jullie mij kwijt zijn geraakt, en dat jullie verdriet hebben. Maar, onthoud; Ik zal altijd bij jullie blijven! De maanden nadat we hadden gehoord, dat de kanker overal zat, hebben we met zijn alle het beste er van gemaakt. Ik ben getrouwd, en heb nog net mijn verjaardag kunnen vieren. Het geeft niet dat ik er niet meer ben, jullie moeten allemaal jullie eigen leven weer gaan leiden, maar dan zonder mij. Ik hou van jullie, jullie allemaal. Groetjes, Sophie.''

Ik lees de brief elke keer opnieuw en opnieuw. Ze hield van me, en dat doet me goed. Ik hou nog steeds van haar, maar ik moet er aan gaan geloven, ze is weg. Ik loop met de brief in mijn hand naar haar kist, en leg de brief tussen haar armen in. Ze is zelfs nu nog mooi, wat ga ik haar missen. Ik loop na een tijdje terug naar mijn plaats, zodat de andere nog wat kunnen leggen in haar kist. Het is een besloten begrafenis, met niet veel mensen. Zo heeft ze het gewild. Wanneer, iedereen weer op hun plekken zit, is het tijd om echt afscheid te nemen. Het liedje ''infinity'' van ons, One Direction, komt op. We hebben dat liedje gekozen, omdat dat Sophie haar lievelingsnummer was. 

Ik sta op, en loop langs haar kist. 

''I Love you, always & Forever''

-------------------------------------------------------------------------------------------------

hoe vinden jullie het einde? Ik weet het, heel veel mensen wilde happy ending, maar dit vond ik beter schrijven, en vond ik beter bij het boek passen. Dit betekend, geen vervolg voor dit boek, sorry guys.  Ik wil wel zeggen dat dit mijn eerste voltooide boek is, en ik er mega trots op ben! Hoeveel geven jullie het boek van 1 tot 10? laat het weten! 

ik heb nog 2 andere boeken, plz check it out! en misschien, heel misschien, maak ik nog een 1D fanfiction xxx

BYE! XX


30% {H.S} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu