Ik kijk Harry aan, die naar zijn woorden zoekt. Ik had gehoopt op een; ''Ik hoopte dat we echt wat konden worden'' reactie zou zijn, maar nee, hij geeft geen antwoord. Ik wist het wel, hij vind mij niet écht leuk, maar het zou ook niet kunnen. Ik heb tenslotte maar 30% kans om de kanker te overleven...
Nadat hij nog niet heeft gereageerd, besluit ik maar weg te gaan. ''Harry, laat maar, verwijder je hem?'' Zeg ik bot, en loop naar.. waar ga ik eigenlijk heen? Ik ken het her niet heel goed. Ik besluit om naar de wc te gaan lopen. ''Sophie, wacht!'' Schreeuwt Harry, maar ik ren naar de wc, en doe snel de wc op slot. Ik hoor voetstappen mijn kant opkomen.
''Sophie, doe de deur open alsjeblieft, ik wil met je praten!'' Roept Harry wanhopig. Maar wil ik wel met hem praten? ''Sophie, al sinds het begin dat ik je zag vond ik je al leuk, ik denk al heel de tijd aan je. Ookal kennen we elkaar nog maar 2 dagen, Ik hou fucking veel van je! Na die zoen wist ik het zeker!'' Ik voel de tranen opkomen. Heeft hij dat nou serieus gezegd? Niemand heeft ooit van mij gehouden, tenminste, een jongen. Ik doe voorzichtig de deur open, en zie daar een snikkende Harry.
''Ik hou van je Sophie!''
Ik kan mijn emoties niet meer onder de controle houden, en zoen hem.Het voelde geweldig, nog beter als de eerste keer, omdat ik weet dat dit gevoel nu wederzijds is. Wanneer ik terug trek, kijk ik in Harry zijn twinkelende ogen, en knuffel hem. ''Ik hou ook van jou!''
''Maar Harry, we kunnen niet samen zijn! Ik heb kanker! Er is maar heel weinig kans dat ik het overleef, en dat zou ik je niet aankunnen doen.'' Zeg ik, met de laatste zin fluisterend. Langzaam voel ik de tranen weer opkomen.
''Sophie, het is niet anders! Ik hou van je! Je kan het wel, je kan vechten tegen de kanker! En ik wil elk moment dat je er bent, bij je zijn.''
''Dus, Sophie, zou je mijn vriendin willen zijn?''
Ik heb mij nog nooit zo vrolijk gevoeld, de liefde van mijn leven wil bij mij zijn!
''Ik zou niets liever willen Harry!'' Hij glimlacht, en tilt me op, en draait een paar rondjes met mij. Als hij me weer neerzet, pakt hij mijn handen, en zoent me.
''Ik hou van je soph!''
''En ik van jou Harry''
Always and Forever.
Awhh, ze zijn officieel een stel! Harphie <3
laatste update voor vandaag, blijf stemmen en reageren! alvast goodnight! xx
JE LEEST
30% {H.S}
FanfictionSophie is een 17- jarige Directioner, die Kanker heeft. Ze heeft maar 30% om te overleven, en ligt in het ziekenhuis. De doktoren hebben alles gedaan wat ze konden, nu moet haar lichaam gaan vechten om te overleven. Wanneer One Direction een concert...