Hoofdstuk 21

469 32 6
                                    

Harry en ik liggen samen op de bank, te wachten op de jongens. Ik kan niet wachten om de jongens te vertellen over ons.


Het is nu half 2, en de jongens kunnen elk moment thuiskomen. We hebben al afgesproken, dat de jongens mij om 16;45 naar het ziekenhuis brengen, zodat ik 5 uur 'thuis' kan zijn.


''Soph?''


''Ja?''


''Ik probeer zo veel mogelijk bij je op bezoek te komen, in het ziekenhuis. Maar ik heb natuurlijk ook mijn carriere he?'' Zegt hij bedroeft.


''Harry, we proberen het gewoon, we zien het allemaal wel, oke?'' Ik geef hem een kusje op zijn wang.


''Oke.'' En hij geeft me een kusje terug.


Op dat moment gaat de deur open, en stormen er 4 kleine kleutertjes de woonkamer binnen. ''SOPHIE!'' Gilt Louis. ''LOUIS!'' ik ren op hem af, en geef hem een knuffel, net zoals alle andere jongens. Harry en ik hebben een aparte manier gevonden om te laten zien, dat we nu een stel zijn. Dit word lachen.


We hebben besloten om met zijn alle te gaan zwemmen in het zwembad in hun tuin. Ik mag een bikini aan van Perrie, die hier standaard ligt. Ik ga naar Harry's kamer,waar de bikini is klaargelegd. Ook Harry komt mee,om zijn zwembroek aan te trekken. ''See ya!'' Zeg ik, terwijl ik mijn bikini pak, op naar de badkamer.


Wanneer ik de bikini aanheb, en ik mezelf in de spiegel bekijk, zie ik dat de bikini mij erg mooi staat. Het is een mooie lichtblauwe bikini, met een strepless topje, met van die sliertjes eraan. Precies mijn maat!


Er word op de badkamer deur geklopt. ''Soph, ben je klaar?'' Vraagt Harry. Ik doe de deur van het slot af, en loop naar Harry. ''Wauw Soph, you are beautiful!'' Zegt hij met een lief glimlachje. Maar Harry, jij ziet er ook niet verkeerd uit? Denk ik in mezelf. Damn, hij is hot. ''Kom je nog?'' Vraagt hij lachend, merkend dat ik staar. Ik voel weer blosjes opkomen hoor, damn it.


Samen, lopen we naar de tuin toe. nu nog wachten op een goed moment om het de jongens te vertellen. xD


- - - - - - - - -


Ik lig lekker op een soort strandbedje te zonnen, met een tijdschrift voor me. De jongens springen om en om in het water, de waterratten. Harry heeft al een paar keer geknipoogt naar me, zo lief!


Ik lig op mijn buik, totdat ik iets natjes op me voel druipen, water. Ik draai me om, en Niall staat met een onschuldige blik naar me te kijken. ''Sorry Soph!'' Grinnikt hij. Ik wil vragen waarom sorry, maar ik word opgetilt en het water in gegooid. De jongens lachen, en ik lach net zo hard met ze mee. We zijn een stelletje gekken bij elkaar xD.


Ik geef het teken - ik klap 2x in mijn handen - aan Harry door, als een seintje dat ik nu ons plannetje ga uitvoeren. Ik klim uit het water, waar Harry met een handdoek klaar staat. ''Thanks Harry!'' En ik geef hem een zoen, een extra lange, om de jongens te plagen. Wanneer ik me omdraai naar de jongens, kijken ze allemaal met open monden naar ons te kijken. ''Nu vangen jullie vliegen!'' Grinnik ik, en Harry ook. ''Jongens, meet mijn vriendin, Sophie!''


De jongens beginnen te lachen, maar niet heel eventjes, nee gewoon een half uur lang. Ze brabbelen dingen zoals; ''ik zei het toch!'' en dat soort dingen, waarvan ik en Harry ook in een deuk liggen.



''Die foto hoeft nu niet meer van Twitter!'' Grapt Zayn, en we beginnen weer te lachen met zijn alle. Wanneer we klaar zijn met lachen, besluiten we middag te gaan eten. Maar voor deze 'speciale' dag, wou Niall snacks, ofcourse. We zetten de frituur pan aan, en pakken patat, frikandelen, en al die dingen, en frituren ze. Nu zitten we lekker op de bank, alles op te eten. ''Jongens, Ik vond het super leuk met jullie!'' Zeg ik enthousiast. ''Ja, we zullen je waarschijnlijk nog vaker zien, nu je de vriendin bent van Harry!'' Lacht Liam. ''En onze beste vriendin!'' Zegt Louis erachter aan. ''Jongens, ik hou van jullie!'' Zeg Ik blij, maar ook weer bedroeft. ''GROEPSKNUFFEL!'' Gilt Louis. OMG, HELP. De jongens springen op me af, en knuffelen me.


Wanneer ze me eindelijk hebben losgelaten, ga ik tegen Harry aanliggen. Ik hoor een paar stemmen die 'awh' zeggen, en dan kust Harry me. kwart voor 5, time to go.


We hebben afgesproken dat Harry mij brengt, en dat de jongens toch thuisblijven. Ik geef ze één voor één een nuffl, en pak mijn spullen. Harry en ik lopen - hand in hand - de deur uit, op naar de auto.


- - - - - - -


We zitten samen in de auto, en het liedje 'kiss you' komt op de radio. Harry zingt zachtjes mee, waarvan ik spontaan ga lachen en blozen. Hij zingt steeds harder, en ik zing mee. Na het liedje, is Harry stomverbaast. ''Sophie, je kan echt goed zingen!'' Zegt hij. ''Awhh Thankss Harry!'' Zeg ik, en geef hem een kus op zijn wang. Ik krijg gelijk weer een steen in mijn maag als ik dat grote, enge gebouw zie; het ziekenhuis.


We stappen uit de auto, en lopen naar binnen. Iedereen staart ons aan - duhh ik heb Harry bij me xD- maar at maakt me niks uit. Harry is van mij, en ik zal hem nooit meer ,aten gaan. Ik hou van hem. We lopen naar mijn kamer, en ik word verdrietig, als we er zijn.


''Sophie, ik probeer je zo vaak mogelijk op te zoeken. We kunnen skype, bellen, appen en al die dingen. Ik hou van je!'' ''Ik hou ook van jou Harry!'' Ik zoen hem extra lang, en knuffel hem dan stevig, niet wetend waarneer ik die weer krijg. ''Dag Sophie!'' ''Doei Harry!'' en toen was ik weer alleen, in die stille en stomme ziekenhuis kamer.




30% {H.S} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu