Nu de 'kleuters' klaar zijn met hun dolle uurtje (hoop ik), besluiten we tv te gaan kijken. We zappen een beetje van kanaal, maar merken al snel genoeg dat er niks leuks op tv is. ''Laten we truth or dare spelen!'' Roept Niall enthousiast. Iedereen stemt er mee in, maar ik heb zo'n gevoel dat dit niet goed gaat aflopen...
We zitten in een kring in de woonkamer, en ik mag beginnen, omdat ik de gast ben. ''Truth or dare Niall!'' Zeg ik geheimzinnig. ''Dare.'' Zegt hij vastberaden. ''Post op je twitter dat je een banaan likt.'' Ik grinnik, omdat de jongens mij allemaal heel raar aanzitten te kijken, maar, Niall doet het. Al gauw krijg ik al een melding van twitter.
"I'm licking a banana ghehe.''
Hij krijgt al gauw heel veel reacties met; ''OMG NIALL THAT'S SO HOT!'' en ''??'' Hilarisch! We liggen allemaal dood op de grond van het lachen.
Na een tijdje gekke opdrachten/vragen te hebben gesteld en gekregen, gebeurt er iets, wat ik totaal niet verwacht had.
''Truth or dare, Harry!'' Roept Louis. ''Dare.'' Zegt hij een beetje bang, en terecht. Dat gezicht van Louis, onbeschrijfelijk. Dit voorspeld niet veel goeds.
''Maak een foto samen met Sophie, zoenend, en zeg dat het je nieuwe vriendin is.'' Zegt Louis, met een grijns. OMG, WAT. Ik zie aan Harry dat ie verbaasd is, maar grijns daarna, en pakt zijn telefoon, en geeft het aan Louis. ''Aan jou de eer, Tomlinson.'' Grijns hij weer.
Hij loopt op mij af, pakt mijn hoofd tussen zijn handen en zoent me, dit is meest mooiste moment van heel mijn leven. Zijn warme, zachte lippen raken die van mij aan. Ik voel vlinders in mijn buik en het lijkt net of er een vuurwerkshow bezig is. Het voelt zo bijzonder, ja, ik heb meerdere vriendjes gehad. Maar nooit was het zo mooi geweest als nu. Shit, Ik heb gevoelens voor Harry Styles.
JE LEEST
30% {H.S}
FanfictionSophie is een 17- jarige Directioner, die Kanker heeft. Ze heeft maar 30% om te overleven, en ligt in het ziekenhuis. De doktoren hebben alles gedaan wat ze konden, nu moet haar lichaam gaan vechten om te overleven. Wanneer One Direction een concert...