"Awhh kijk hoe cute ze zijn!" "Sst Perrie, hou je mond!" Hoor ik Zayn op de achtergrond zeggen. Langzaam word ik wakker van de verschillende stemmen in de kamer, maar doe nog alsof ik slaap. Een fel licht valt op mijn ogen; ze maken een foto. Zachtjes word ik wakker geschud, en ik doe mijn ogen open. De jongens, en een meisje, staan voor mijn neus. Harry ligt nog vredig te slapen naast mij, en ik merk, dat we nog steeds tegen elkaar aan liggen.
"Hoelaat is het?" Geeuw ik. "Het is half 10!" Zegt het meisje. "Ik ben trouwens Perrie, de verloofde van Zayn!" Ze steekt haar hand naar mij uit, en ik schud hem. "Ik ben Sophie, jij bent Perrie van Little Mix!" Zeg ik enthousiast. "Sstt!" Sissen de jongens, maar het is al te laat. We horen Harry al kreuen, en doet langzaam zijn ogen open. "Goedemorgen Sleeping Beauty!" Zeg ik lachend. "Goedemorgen." Lacht hij met zijn sexy ochtendstem (hallelujahh!❤️). "Awhgg" horen we 5 stemmen zeggen, idioten. Harry kijkt naar mij, en hij grijns weer. "shut up Styles!" En dan gooi ik een kussen naar zijn gezicht.
We zitten met zijn zevenen aan tafel, en Liam heeft pannenkoeken gemaakt. Ik heb Perrie alles uitgelegd over mijn gezondheid, en vond het eigenlijk best fijn om erover te praten. Het is zo gezellig aan tafel! Maar als we klaar zijn;
- Louis heeft chocopasta op zijn gezicht.
- Zayn heeft suikerhaar.
- Niall heeft een poedersuiker gezicht
- Perrie heeft stroop over al haar klerenHarry, Liam en ik zijn ongedeerd, nu nog tenminste. De rest komt achter ons aan met stroop en verschillende soorten suiker, help.
We rennen met zijn drieën naar buiten, naar het zwembad. Ik zie dat Liam als is verloren, nu alleen Harry en ik nog. Ik ren door de hele grote tuin, en er komt een einde aan. Zayn, Louis, Niall en Perrie omsingelen mij, i'm gonna die. Totdat iemand schreeuwt; "Got ya bitches!" En Liam en Harry gooien vanaf alles op de vijanden. Ze lopen naar mij en geven mij een high five. Team Pannenkoeken SWEK!
Nadat iedereen weer schoon is, is het alweer half 1 in de middag, en ik moet vijf uur thuis - nouja, ziekenhuis - zijn. We zitten nu weer met zijn alle op de bank, behalve Perrie. Die moest naar de studio. Ik zit een beetje op mijn telefoon te spelen, en zie dat ik een heleboel meldingen heb op Twitter. Allemaal reacties en nieuwe volgers, heel veel. Ohja, gisteravond, ghehe.
Dan zie ik wat, Harry heeft die foto nog niet verwijderd, en hij is al op Twitter geweest, dat weet ik zeker. Zal hij dat expres hebben gedaan?
"Sorry Sophie, ik ga met Louis, Niall en Liam boodschappen doen, je moet het met Harry doen." Knipoogt hij naar mij. Wat een toeval, hint hint. Ze pakken hun jassen en sleutels, en gaan naar de winkel. "Tot zo!" Roept Liam nog, en dan hoor ik de deur dichtgaan. Nu ben ik alleen met Harry. Ik ga het toch vragen.
"Waarom heb je die foto nog niet verwijderd van Twitter?"
JE LEEST
30% {H.S}
FanfictionSophie is een 17- jarige Directioner, die Kanker heeft. Ze heeft maar 30% om te overleven, en ligt in het ziekenhuis. De doktoren hebben alles gedaan wat ze konden, nu moet haar lichaam gaan vechten om te overleven. Wanneer One Direction een concert...