Hoofdstuk 18

441 33 18
                                    

Oke, we hebben dus net op Twitter die foto geplaatst, en het is gewoon HILARISCH wat mensen eronder reageren;


''NO, HARRY YOU ARE MINE!''

''CUTE <3''

''WHO THE FUCK IS THAT?!''


We liggen nu al een kwartier dubbel van het lachen, en voor één moment, vergeet ik gewoon even dat ik kanker heb. Ik vergeet al mijn problemen en zorgen. Dat ik Kanker heb, nog maar 30% kans op overleving.. Ik vergeet het gewoon allemaal als ik bij de jongens ben.


Wanneer we allemaal zijn uitgelachen, kijk ik naar de klok; 3;25, oeps. ''eh, jongens, waar slaap ik?'' Vraag ik, wijzend naar de klok. ''We hadden bedacht Harry op de bank, en jij in zijn bed, als je dat goed vind?'' Vraagt Liam. ''Nee.'' De jongens kijken me verbaasd aan. ''Harry moet gewoon in zijn o=eigen bed, hij hoeft van mij niet op de bank, ik slaap wel bij hem.'' Zeg ik grinnikend, om de reactie van de jongens. Harry begint te grijnzen (natuurlijk) en de jongens ook(?). ''Let's go! Ik ben moe!'' Lach ik uit.


Nadat ik alle dingen heb gedaan om naar bed te gaan, zeg ik de jongens gedag, en loop ik met Harry mee naar zijn kamer. Het is heel mooi en rustig, met donkere en lichten kleuren door elkaar.


Ik ga aan de rechter kant van het bed liggen, en Harry aan de linker. Ik kijk naar boven, naar het plafond, en denk. Zal ik zeggen tegen Harry wat mijn gevoelens voor hem zijn? Ik denk diep na, en ik denk dat Harry dat ook ziet, hij staart namelijk naar me. Ik kijk nu ook naar hem.


''Sophie, weet je wel niet hoe mooi je bent?'' Zegt hij heel schattig.


''Dankjewel Harry!'' Zeg ik, en ga tegen hem aan liggen.


''Het was maar een complimentje hoor!'' Lacht hij.


''Ik bedoel, bedankt voor alles!'' Zeg ik zacht. Ik ga op zijn borst liggen.


''Always and Forever.'' Zegt hij zacht, terwijl hij mij een kus op mijn voorhoofd geeft.


Awhhh hun nieuwe quote! Hebben jullie al een leuke shipnaam voor Harry + Sophie? Tell me! Laatste update voor vandaag, alvast goodnight xx

30% {H.S} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu