🥀~Film~🥀
Perspektywa Alison
Chciałabym być kiedyś tak odważna i miała gdzieś opinie innych ludzi na mój temat. Jednak czułam, że to nie będzie takie proste. Mężczyzna, który zaczął mówić w moją stronę obelgi, trochę mnie wystraszył. Cieszyłam się, że Clayton został że mną.
— Czy przez tego mężczyznę nie będziesz mieć problemów? Nie chce żeby przeze mnie twoja kariera się zepsuła — wyszeptałam, gdy przyszedł do środka z pizzą.
— Przestań w końcu się obwiniać o całe zło tego świata — wyznał, a ja lekko się uśmiechnęłam.
— Tak już mam, ale postaram się — wyznałam. — Jeszcze tak bardzo nie doświadczyłam takich sytuacji. Pewnie ty już jesteś nauczony.
— Może nie o ile wyuczony, co... Staram się na to nie patrzeć, wiesz jak tworzysz sztukę nie każdemu się może to podobać. Trzeba się nauczyć, że nie każdego będzie się w stanie zachwycić — wzruszył ramionami. — Czasami się zastanawiam czy tu na pewno jesteś prawdziwa.
— Dlaczego? — zapytałam i wzięłam jeden kawałek pizzy.
— Nikt normalny nie jest tak radosny i w tym wieku nie ogląda bajek — zaśmiał się. — Jesteś zbyt dobra na ten świat.
Zrobiło mi się ciepło na sercu, gdy to powiedział, miło mi bardzo. Każde miło słowo sprawiało, że czułam się silniejsza. Kiedy zjedliśmy kolację postanowiliśmy oglądnąć jakiś film.
— To co? Może jakiś horror? — zapytał, a ja przełknęłam ślinę. — Nie przejmuj się, tylko żartowałem, nie chciałbym, żebyś się bała całą noc.
— Dziękuję — wyszeptałam.
Wspólnymi siłami udało mam się po pięciu minutach wybrać film. Padło na Dary anioła.
Być świadkiem morderstwa – to przeżycie, które pozostawia w psychice ślad na całe życie. Clary Fray wiedze życie normalnej, nieco zbuntowanej nastolatki. Gdy jednak pewnego razu w klubie staje się świadkiem bezwzględnego morderstwa popełnionego przez trzech nastolatków na ich rówieśniku, jej dotychczasowa rzeczywistość kompletnie się rozpada.Bohaterką bestsellerowej serii „Dary Anioła" jest Clary Fray – nastoletnia rudowłosa artystka o skłonnościach do wpadania w tarapaty. Jej najlepszym i jedynym przyjacielem jest chłopak, matka jest roztrzepaną artystką, a miejscem rozrywki są ulice Manhattanu i nocne kluby. Aż do czasu, gdy pewnej nocy w nocnym klubie Pandemonium trzech nastolatków, których widzi tylko ona, na jej oczach zabija chłopca, który, jak się okazuje, tak naprawdę nie jest chłopcem... Clary czuje, że powinna zawiadomić policję, ale wie, że nikt jej nie uwierzy, gdyż ciało zamordowanego rozpłynęło się w powietrzu, a napastników nikt oprócz niej nie widzi. Są to Nocni Łowcy, tajemna kasta wojowników, których celem jest walka z demonami. W ciągu następnych 24 godzin znika matka Clary, a ona sama o mało nie ginie z ręki demona.
Poszukując matki, Clary trafia do tajemnego świata położonego głęboko pod ulicami Nowego Jorku, zwanego Podziemnym Światem, pełnego tajemniczych wróżek, wampirów, hybryd człowieka i wampira i demonów. Clary jest rozdarta pomiędzy uczuciami, które żywi do dwóch chłopców – jej najlepszego przyjaciela, Simona oraz do tajemniczego łowcy wampirów, pół człowieka, pół anioła Jace'a. Wkrótce sama staje się częścią ukrytego świata łowców demonów zwanych Nefilim i odkrywa straszną tajemnicę...
— Połóż się będzie Ci wygodniej — odparł, a ja spojrzałam na niego. — Widzę ci się oczy zamykający.
— Dziękuję — wyszeptałam.
Położył poduszkę na kolanach, a ja ułożyłam się wygodnie.
— Mam nadzieję, że to nie będzie tanie romansidło — westchnął, po czym zaczął się bawić moimi włosami.
— Chyba nie, było napisane, że są anioły, demony, wampiry — powiedziałam, po czym przetarłam oczy.
— To dobrze, chociaż i tak pewnie będzie wątek miłosny. Bez tego by nie wytrzymali — zaśmiałam się cicho na jego stwierdzenie, po czym zaczęliśmy oglądać.
To była prawda,że było mi bardzo wygodnie, jednak z każdą kolejną minutą czułam jak oczy zaczynają mi się zamykać.
Nawet nie wiem kiedy usnęłam...
****************
Witajcie kochani
Kolejny rozdział dla was. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Przepraszam za błędy. Bardzo bardzo dziękuję za czytanie i dawanie gwiazdeczek ❤️
CZYTASZ
"𝐖ś𝐫ó𝐝 𝐠𝐰𝐢𝐚𝐳𝐝"
Teen FictionPraca aktora nie jest taka prosta. Co jeśli to nie tylko gra? Kiedy wchodzą w grę prawdziwe uczucia, wszystko się zmienia. Dwoje ludzi, którzy pałają do siebie nienawiścią, a muszą wystąpić w filmie. Nikt się nie spodziewał, że niektóre sceny i uczu...