7

330 53 58
                                    

Rapunzel saç uzatma ve güzellik merkezine staj başvurusu bölümü

Bugün

Mesajlar ve aramalar uçtan uca şifrelidir. Whatsapp da dahil olmak üzere bu sohbetin dışında bulunan hiç kimse mesaj ve aramalarınızı okuyamaz ve dinleyemez. Daha fazla bilgi edinmek için dokunun.

Yoyo "18 Alert" grubunu oluşturdu

Yoyo sizi ekledi

Yoyo "Yeşim" kişisini ekledi

Yoyo "Yeşim" kişisini çıkardı

Yoyo "Yeşim" kişisini ekledi

Yoyo "Eser" kişisini ekledi

Yoyo yazıyor...

Yoyo: Selamlar herkese. Güzellere, iyilere ve güzide insanlara. (17.08)

Yoyo: Bi de Eser'e. (17.08)

Yeşim: SELAMMM!!!!! (17.08)

Eser: Selamlar. Dağa, taşa, doğaya, suya, toprağa, kirlenmemiş havaya, şehrin içinden geçtiği ağaç ölülerine ve içinde mahrum bırakıldığımız beton yığınına. İyiye, kötüye, yeryüzünün nimetlerine selamlar. (17.10)

Eser: Sana selam yok Yavuz. (17.10)

Yoyo: Bana bak çocuk. Yeşim'i iki kere ekledim sen yerini bil diye. Ben bu grubun tanrısıyım ve sana boş yapmayı yasaklıyorum. (17.11)

Ben: Sanki başıma Whatsapp'ı icat etmiş, triplere bak ya. (17.12)

Yoyo: Ooooo. Kimler gelmiş. Bu grupta sevgili korumayı da yasaklıyorum. Herkes yerini bilsin bu saatten sonra. (17.12)

Yoyo: Neyse. (17.12)

Yoyo: Esas meseleye gelirsek on sekiz yaşımız için güzel bir plan yapmak istiyorum ve tanrı olmamdan dolayı size de istemenizi emrediyorum. (17.13)

Yeşim: Haşa falan da de arada bir yerlerde aşk. (17.13)

Yoyo: Haşa. (17.13)

Yoyo: Eser d/ayısı hariç hiçbirimiz on sekizimize girmedik. Aramızda en son reşit olacak kişi de Yeşim. Ben diyorum ki ailelerimizden ayrı bir yerde toplansak da daha değişik şeyler yapsak. (17.14)

Yoyo: Sorumluluğunu tamamen bizim alacağımız şeyler. (17.14)

Yeşim: Ne gibi yani? (17.14)

Eser: Tehlike kokusu alıyorum. (17.14)

Ben: Biraz daha açık konuş (17.15)

 Ben: harbiden. (17.15)

Yoyo: Sen tehlikenin kokusunu geç almaya başlamışsın koçum. Ben seni gördüğümden beri cinayet işlememek için kendimi zor tutuyorum. (17.15)

Yoyo: Neyse. (17.15)

Yoyo: Korkulacak bir şey yok yav. Sadece bir şeyler deneriz diye düşündüm. (17.15)

Arılar ve ErkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin