yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
o zaman yeni bölüm gelsin :)
Aleyda başımda dikilmiş beni uyandırmaya çalışıyordu "abla kalk hadi kahvaltıya" gözlerimi hafif açıp "tamam sen çık on dakikaya ordayım"
"Tamam o zaman hızlı ol" Diyip odadan çıktı bende onun peşinden yüzümü yıkayıp ve eşortmanla bir tişört giyip merdivenlere doğru gittim
Merdivenlerden aşağı inerken ceyhunla karşılaştım ağzımın içinden "günaydın" dedim o da bana kısa bir bakış atıp "günaydın" diye karşılık verdi.
Yemek odasına vardığımızda en son biz gelmiştik gene Dağhan ın yanına geçtim ve günaydın dedim onlarda aynı şekilde karşılık verdi.
Biz gelince herkes yemek yemeye başladı masada sessizlik hakimdi ta ki Furkan bey konuşana kadar "aleyda seni bizim okula yazdırmak istiyorum DEMİREL KOLEJİ eğer sende istersen" (arkadaşlar böyle bir kolej varmı hiç bilmiyorum)
Aleyda "olur ama benim iki tane arkadaşım var onlarda gelebilirmi?" diye sordu muhtemelen yağmur ile deniz'den bahsediyor onlar küçüklükten beri çok yakın arkadaşlar
Ecenin bakışlarını hissediyordum arada bir göz göze geliyoruz ben ona baktığımda hemen gözünü kaçırıyordu galiba biraz çekiniyordu muhtemelen benim soğuk tavrım yüzünden.
Onunla tanışmak isterim aleyda bunun için bana üzüleceğini sanmam hatta mutlu bile olur
Furkan bey "olur kızım kayıtlarını bizim okula alırız"diye hafif bir tebessüm etti.
Elif hanım da "biz kızlarla alışverişe gidelim"dedi muhtemelen aleyda ve eceyi kasteddi . Aleyda hemen "olur Elif hanım hem ben alışverişi çok severim" dedi . bilmezmiydim beni 7 saat boyunca alışveriş merkezlerinde süründürdü.
"Pekala yemeğinizi bittiyse kalkın hazırlanın"diyip masadan kalkttı onunla ardından aleyda ve ece de kalkttı
Onlar odalarına doğru yürürken Elif hanım bana bakıp "Alena hadi kalksana" beni demi çağırmıştı ona tebessüm edip tamam anlamında kafamı salladım o da muhtemelen odasına giderken bende kalkttım bende odama geçip giyinmeye başladım(Alenamız kombini :))
Odamdan çıkıp salona indim ve öbürlerini beklemeye başladım
İlk ece indi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Ailem (TAMAMLANDI)
Teen Fictionİlk kitabım olduğu için bölümün başlarında biraz acemiyim ama bölüm ilerledikçe gelişiyorum. ⚠⚠ Düzeltme yapılıcak Ailesi küçük yaşta ölen alena ve aleyda yetimhanede yaşamaya başlamıştır Alena kardeşini çok seven bir abla Alena yıllar sonra kız k...