Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar
Medya: Mary Jane - Tövbe
~Keşke gözlerim kapandığında düşüncelerimde kapansa~
William Shakespeare
Ceyhunla pistin ortasında yarım saat gibi bir süre dans ettik ama en sonunda yorulunca oturma yerlerine oturduk. Ceyhun saate bakıp "güzelim hadi kalkalım saat onbir olmuş" diyince başımı salladım ama o sırada gerçekten güzelinmiyim diye sormamak için kendimi tuttum.
Çantamı aldım o sırada Ceyhun kokteylerin parasını verdi. Ceyhun bana dönünce ona sırıttım "arabayı ben sürücem" dedim ve hızlı adımlarla çıkışa ilerledim arkamı döndüğümde Ceyhun'un yavaş adımlarla beni takip ettiğini gördüm.
Bardan çıktım ve arabayı park ettiğim yere gittim. Arabanın kapısını açmaya çalışınca bazı gerçeklerle yüzyüze kaldım. Gözlerimi kapatıp ofladım doğruya araba anahtarsız çalışmaz.
Önümdeki arabanın ışıklari yanıp söndü ve arkamdan Ceyhun "atla" demesiyle sırıtıp hemen sürücü koltuğuna oturdum. Ceyhunda yanıma oturmuştu bana bakarak "hız kurallarına dikkat edelim" demesiyle omuz silktim hız sevsemde arabayla çok hız yapmam.
Arabayı çalıştırdım ve eve doğru sürmeye başladım. Ceyhun radyodan rastgele bir şarkı açtı ve koltuğa yaslandı.
(Bende spotifaydan bir sonraki şarkıyı açtım onu yazıcam medyada var)
İlk önce şarkının müziği çaldı peşindende sözler geldi.
Dudak bükerim sensizliğime
Dökerim içtiğim kadehler kadar
Yalnızlığımın gözyaşlarını
anımsarım her an yalvarışınıCeyhun şarkıya eşlik etmeye başladı ona kısa bir bakış atıp yola döndüm.
Gözümden gitmiyor o güzel gözlerin
Uzaktayken bilsen nasıl özlerimBir dahamı tövbe aşık olamam
Bir dahamı tövbe hayal kuramamBir dahamı tövbe aşık olamam
Bir dahamı tövbe hayal kuramamCeyhun telefonu çalması ile şarkının sesini kıstı ve telefonu açıp "efendim Mert" dedi birkaç dakika ardından "ne" diyerek sesini yükseltti. Ben merakla Ceyhun'a bakış atıp "ne olmuş" diye sordum Ceyhun bana bir dakika hareketini yapıp "tamam kapat geliyoruz" dedi ve telefonu kapatıp "karakola gitmemiz gerek" dedi.
Benim gözlerim büyürken "neden " diye sordum. Ceyhun" bende bilmiyorum orda öğrenicez" demesiyle başımı salladım. Eve giden yolu yarılamıştık ama karakol arkamızda kaldığı için ilk dönüş yerinde döndüm ve birazcız gaza basarak arabayı karakola doğru sürmeye başladım.
Beş dakika içinde karakolun önüne varmıştık hızla arabadan inerek karakola ilerledik. İçeri girdiğimiz gibi birkaç kişiye sorarak bizimkilerin yerini öğrenmiştik. Amirin odasındaydılar. Kapıya tıkladım içerden gir komutu gelince ben girdim ardımdanda Ceyhun girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Ailem (TAMAMLANDI)
Teen Fictionİlk kitabım olduğu için bölümün başlarında biraz acemiyim ama bölüm ilerledikçe gelişiyorum. ⚠⚠ Düzeltme yapılıcak Ailesi küçük yaşta ölen alena ve aleyda yetimhanede yaşamaya başlamıştır Alena kardeşini çok seven bir abla Alena yıllar sonra kız k...