21.bölüm

5.1K 276 13
                                    

Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın özellikle yorum yazmayı.

Keyifli okumalar.

Medya: Duman- Yürek

Yazardan

Ceyhun'un bütün vücudu Alena'yı kaybetme korkusuyla titriyordu.

Arabayı son hızla onlara en yakın hastaneye sürüyordu ama ormanın ortasında oldukları için hastane biraz uzakta kalmıştı.

Hastane yaklaşırken aynadan Alena'yı kontrol ediyordu. Tam hastanenin önünde durup arabanın kapısını açıp "doktor, doktor gelsin!" Diye bağırdı ve arabanın arka kapısını açıp Alenayı kucağına aldı. Arkasını döndüğünde onlara doğru koşan doktorları ve yanında getirdikleri sedye'yi gördü. Hemen Alena' yı sedyeye yatırdı bir tane kadın "ameliyathaneyi hazırlayın!!" Diye bağırdı ve Ceyhun'a dönüp "hastaya ne oldu çok kan kaybetmiş" diyince Ceyhun titreyen ellerini cebine koyup konuşmaya başladı "kolunda mermi sıyrığı var. Silahla vuruldu" diyince doktor başını salladı ve hastaneye doğru koşmaya başladı Ceyhun'da doktoru takip edip ameliyathane'nin önüne gelince durdu ve oturma yerini atlayıp, yere oturdu.

Çalan telefonu ile telefonu cebinden çıkarıp açtı Yiğit arıyordu "abi nerdesiniz biz hastanenin önüne geldik" diyince Ceyhunda "3.kat ameliyathane 2 nin önündeyim gelin"dedi ve hızla telefonu kapattı.

Korkuyordu Alena'ya bir şey olmasından çok korkuyordu.

Yiğit öbürlerine dönüp 3. Kat ameliyathane 2 diyince aleyda hastaneye doğru koşmaya başladı kalbi korku ile atıyordu ya ablasına bir şey olursa ya onu kaybederse Aleyda bu ihtimali düşündükçe boğuluyordu sanki.

Ece de, aleyda'nın peşinden koştu yeni tanıştığı ablasını bu kısacık zamanda çok sevmişti. Ablası hem çok güzel hemde çok iyiydi başlarda ondan çekiniyordu ama şuan keşke onunla daha fazla konuşsaydım diye düşünüyor.

Aral, Mert ,Mete ,yiğit ve Dağhan'da hastaneye doğru koşmaya başladı. Abilerinin tarif ettiği yere gelince. Aleyda ve Ece'nin bir doktoru durdurmuş Alena'nın durumunu sorduğunu Ceyhun'un ise yerde oturmuş başını kolları arasına almış olduklarını gördüler.

Onlarda hemen doktorun yanına gidip "Alena'nın durumu nasıl?" Diye sorsalarda doktor "şuan hiç bir şey belli değil ,ameliyathaneye girmem gerek" dedi ve hızlı adımlarla ameliyathaneye yürüdü.

herkes oturma yerlerine otururken sadece Ceyhun yerde oturuyordu.

Ceyhun'un telefonu çalması ile kimin aradığına baktı babasının aradığını görünce hemen açtı . Babası karşı taraftan "oğlum noldu"diye sordu. Ceyhun derin bir nefes alıp "baba hastanedeyiz şuan " dedi. Furkan bey kalbini tutup "Ne hastanesi birinize bir şeymi oldu" diye sordu. Ceyhun "baba alena" dedi ve devamını getiremedi. Furkan bey "Alena'ya Ne oldu " diye sorunca. Ceyhun fısıldayarak "vuruldu" dedi.

Furkan bey kalbini eliyle sıkarken yanında oturan Elif hanımda ona endişe ile bakıp "Ne oldu , çocuklara birşeymi oldu?" Diye Furkan beyi sorguya çekmişti. Furkan bey "hangi hastanedesiniz?" Diye sordu Elif hanım hastane lafını diyince daha fazla endişelendi . Ceyhun, Furkan bey'e "konum atıcam " diyip telefonu kapattı ve hemen babasına konum attı.

Furkan bey hemen arabaya bindi ve Elif hanım'ında arabaya binmesi ile hastaneye sürmeye başladı.

Elif hanım korku ile eşine "ne olmuş?" Diye sordu. Furkan bey "Alena vurulmuş, durumunu bilmiyorum" diyince Elif hanım elini başına koydu ve "ay bayılcam, Furkan daha hızlı sür" diyince. Furkan bey gaza bastı.

Elif hanım, Alena'nın ne halde olduğunu düşünürken çoktan hastaneye gelmiştiler. Hızla arabadan inip resepsiyona gittiler. "Alena Güneş nerde" diye sordular. Orda oturan kadın önündeki bilgisayarda birkaç tuşa batıktan sonra "3. Kat, ameliyathane 2" dedi.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin