41.bölüm

2.7K 159 16
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Keyifli okumalar

Dolunay yanaklarımı sıkıp gözlerimin içine bakarken tekrardan "anye " dedi.

Yanımda oturan Okan çığlık atıp "oha sana anne dedi" diye bağırdı.

Ben şok içinde Dolunaya bakıyordum.

Eğilip Dolunayın yanağından öptüm.

Öbürleri Olanın çığlığıyla odaya toplanmıştı.

Elif teyze "oğlum bir şey mi oldu?" Diye sordu.

Okan yüzündeki gülümsemeyle "anne Dolunay konuştu" diyince hepsinin bakışı Dolunaay döndü.

Okan devam etti" ve Alena'ya Anne dedi" demesiyle Ceyhun bir adım öne çıktı ve yanıma geldi.

İlk bana sarıldı sonra Dolunayı kucağımdan alıp ona sarıldı.

Öbürleride doymuş olacakki yemek yemeye değilde burada koltuğa oturup bizi izliyorlardı.

Ceyhun , Dolunayı kucağına oturtmuş onunla konuşuyordu. Ceyhun "bak kızım baba de hadi. Bak çok basit ba ba tekrar et" dedi.

Ama Dolunay onun suratına anlamaz gözlerle bakıyordu. Onlara gülümseyip Ceyhun'a "çocuğu zorlama bir gün sanada der baba" dedim.

Ceyhun'un yüzü asılırken "ama şimdi olsun istiyorum" dedi. Ona sırıttım "malesef canım istediğin zaman olmuyor" dedim.

Dolunay televizyondaki çizgi filmin izliyordu.

Ben ayağa kalktım. herkes bana bakıyordu. Ben "yarın erken kalkıcam. Bu yüzden erken yatim" dedim ve Dolunay'ı yanağından öptüm.

Ben "herkese iyi geceler" dedim ve odama çıktım.

Odama çıktığım gibi üstüme pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa attım.

Bugün olanları düşünmeye koyuldum.

Pamirin bana söyleyemediği şey neydi  çok merak ediyorum.

Pamir birşey gizliyordu bundan emindim ama ne?

Dolunay bana anne demişti peki ya onun annesi olabilirmiydim.

O Ceyhun'un evlatlıkta olsa kızıydı ve bende Ceyhunla sevgiliydim. Anne olmaya dair hiçbirşey bilmiyordum.

Peki ya ben Dolunay'ın annesi olabilirmiydim?

En azından denemem lazım eğer denemezsem pişman olurum. Hem Dolunay çok tatlı bir kız ve ben onu çok seviyordum.

Bundan sonra Dolunay'ın annesi olmaya çalışıcam. Zeten bana anne dedi.

Düşüncelerimi bir kenara attım ve gözlerimi kapattım.

Uyuya kalmıştım.

----------------------

Sabah anlamdan on dakika önce kalktım ve alarmı kapattım.

Saat şuan tam altıydı. Paslanmışmıyım diye kontrol erk için odamda spor yapmaya karar verdim.

Yarım saat spor yaptıktan sonra durdum. Paslanmamıştım ama spordan dolayı terlemiştim. Kısa bir duş alıp üstümü değiştirdim.

Üstüme baskılı bir tişört altımada mavi kot pantolon giydim. Saçlarımı at kuyruğu yaptım. silahımı belime koydum ve cüzdanım ve motorumun anahtarınıda pantolonun cebine koyup odamdan çıktım.

Mutfağa girince kendime birkaç sey  hazırladım ve yemeye koyuldum.

Ben yemeğimi yemiş bulaşıkları toplamıştım. Tam mutfaktan çıkıcakken içeriye Ceyhun ve kucağındaki Dolunay girdi.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin